eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horyniec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166313455

1.5.8.) Numer faksu: 166313455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horyniec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://horyniec-zdroj.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be465d54-3e33-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046819/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1605806,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć oświetleniowa systemu dróg, ulic oraz przestrzeni publicznych na obszarze administracyjnym Gminy Horyniec-Zdrój która w ramach przedmiotowej inwestycji jest planowana do przebudowy obejmuje w swoim zakresie następujące elementy infrastruktury:
1. modernizację poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych ze źródłami wyładowczymi na oprawy ze źródłami LED w ilości 325 szt.,
2. demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z montażem nowych słupów oświetleniowych w ilości 152 szt.,
3. wymianę źródeł światła w oprawach stylowych/parkowych – 76 szt.,
4. demontaż istniejących i montaż nowych szaf oświetlenia ulicznego – 4 szt.,
5. wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej, powykonawczej, projektu organizacji ruchu, inwentaryzacji GIS oraz pomiarów luminancji oświetlenia po przebudowie.
Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego zobowiązany jest wykonać projekty modernizacji i rozbudowy oświetlenia obejmujące w swoim zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym elementy które zdefiniowane zostały w dołączonym programie funkcjonalno-użytkowym, następnie uzgodnić opracowaną dokumentację projektową w całości z właściwym zakładem energetycznym oraz z Zamawiającym a następnie wykonać całość prac.
Kompletna dokumentacja będzie zawierać: pełnoprawny i kompletny projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar na planowany do realizacji zakres robót, kosztorys, specyfikację techniczną wraz z częścią opisową, obliczenia fotometryczne oraz karty zatwierdzeń materiałowych wraz z dokumentacją techniczno-ruchową, plan BIOZ, plan wraz z projektem zagospodarowania terenu na właściwym podkładzie mapowym z uwzględnieniem istniejących numeracji słupów oraz parametryczną weryfikacją próbek opraw oświetleniowych w formie raportu lub sprawozdania z badań.
Opracowana dokumentacja powinna wyczerpywać wszystkie zagadnienia techniczne powszechnie stosowane w ramach inwestycji o zbliżonym zakresie rzeczowym również w kontekście zgodności z obowiązującymi przepisami i normami oraz być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
W ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego typuje się wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych (z wyłączeniem opraw w technologii LED) bez względu na stopień zużycia. Część opraw zainstalowanych aktualnie na terenie.
Montaż opraw oświetleniowych w technologii LED należy poprzedzić wykonaniem symulacji fotometrycznych z wykorzystaniem optymalnie dobranych układów optycznych z uwzględnieniem lokalizacji sytuacyjnej podbudowy słupowej oraz geometrii jezdni. Wszystkie prace projektowe w zakresie nowego oświetlenia należy prowadzić w taki sposób aby poprawiając warunki oświetleniowe na terenie Gminy Horyniec-Zdrój w maksymalnym możliwym stopniu wykorzystać istniejącą infrastrukturę energetyczną, stanowiącą element podbudowy i posadowienia. Dla nowych opraw ze źródłami LED, jeżeli umożliwia to geometria i rozmieszczenie słupów spełnić warunki oświetleniowe zgodnie z normą PN-EN 13201.
Wszystkie zdemontowane urządzenia oraz osprzęt powinny zostać rozliczone protokolarnie z właścicielem tj. PGE oraz Urzędem Gminy Horyniec-Zdrój lub na ich pisemne wskazanie zutylizowane.
Szczegółowy zakres zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i dołączona dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1963160,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2107634,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1963160,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184

7.3.3) Ulica: ul. T. Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1963160,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.