Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365136/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00380251/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horyniec-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Przyjaźni 5
1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166313455
1.5.8.) Numer faksu: 166313455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horyniec-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://horyniec-zdroj.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be465d54-3e33-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046819/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Kompleksowa modernizacja oświetlenia w gminie Horyniec-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1605806,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sieć oświetleniowa systemu dróg, ulic oraz przestrzeni publicznych na obszarze administracyjnym Gminy Horyniec-Zdrój która w ramach przedmiotowej inwestycji jest planowana do przebudowy obejmuje w swoim zakresie następujące elementy infrastruktury:
1. modernizację poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych ze źródłami wyładowczymi na oprawy ze źródłami LED w ilości 325 szt.,
2. demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z montażem nowych słupów oświetleniowych w ilości 152 szt.,
3. wymianę źródeł światła w oprawach stylowych/parkowych – 76 szt.,
4. demontaż istniejących i montaż nowych szaf oświetlenia ulicznego – 4 szt.,
5. wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej, powykonawczej, projektu organizacji ruchu, inwentaryzacji GIS oraz pomiarów luminancji oświetlenia po przebudowie.
Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego zobowiązany jest wykonać projekty modernizacji i rozbudowy oświetlenia obejmujące w swoim zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym elementy które zdefiniowane zostały w dołączonym programie funkcjonalno-użytkowym, następnie uzgodnić opracowaną dokumentację projektową w całości z właściwym zakładem energetycznym oraz z Zamawiającym a następnie wykonać całość prac.
Kompletna dokumentacja będzie zawierać: pełnoprawny i kompletny projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar na planowany do realizacji zakres robót, kosztorys, specyfikację techniczną wraz z częścią opisową, obliczenia fotometryczne oraz karty zatwierdzeń materiałowych wraz z dokumentacją techniczno-ruchową, plan BIOZ, plan wraz z projektem zagospodarowania terenu na właściwym podkładzie mapowym z uwzględnieniem istniejących numeracji słupów oraz parametryczną weryfikacją próbek opraw oświetleniowych w formie raportu lub sprawozdania z badań.
Opracowana dokumentacja powinna wyczerpywać wszystkie zagadnienia techniczne powszechnie stosowane w ramach inwestycji o zbliżonym zakresie rzeczowym również w kontekście zgodności z obowiązującymi przepisami i normami oraz być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
W ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego typuje się wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych (z wyłączeniem opraw w technologii LED) bez względu na stopień zużycia. Część opraw zainstalowanych aktualnie na terenie.
Montaż opraw oświetleniowych w technologii LED należy poprzedzić wykonaniem symulacji fotometrycznych z wykorzystaniem optymalnie dobranych układów optycznych z uwzględnieniem lokalizacji sytuacyjnej podbudowy słupowej oraz geometrii jezdni. Wszystkie prace projektowe w zakresie nowego oświetlenia należy prowadzić w taki sposób aby poprawiając warunki oświetleniowe na terenie Gminy Horyniec-Zdrój w maksymalnym możliwym stopniu wykorzystać istniejącą infrastrukturę energetyczną, stanowiącą element podbudowy i posadowienia. Dla nowych opraw ze źródłami LED, jeżeli umożliwia to geometria i rozmieszczenie słupów spełnić warunki oświetleniowe zgodnie z normą PN-EN 13201.
Wszystkie zdemontowane urządzenia oraz osprzęt powinny zostać rozliczone protokolarnie z właścicielem tj. PGE oraz Urzędem Gminy Horyniec-Zdrój lub na ich pisemne wskazanie zutylizowane.
Szczegółowy zakres zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i dołączona dokumentacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1963160,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2107634,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1963160,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: ul. T. Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1963160,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI HORYNIEC-ZDRÓJ
więcej: przetargi HORYNIEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.