Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie gminy Chorkówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHORKÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 175
1.5.2.) Miejscowość: Chorkówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-458
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkolek@chorkowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorkowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://chorkowka.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie gminy Chorkówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a1a80e-4f6f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007620/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie gminy Chorkówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIŚ.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji zostaną wykonane dwa zadania: zagospodarowanie terenu za Domem Ludowym w Zręcinie oraz budowę wieży widokowej w Zręcinie.
W ramach zagospodarowania terenu za Domem Ludowym w Zręcinie zaplanowano miejsca wypoczynku i rekreacji dla wszystkich grup wiekowych, m.in. plac zabaw, pumptruck, wiatę oraz modernizację nawierzchni boiska sportowego z elementami do gier zespołowych (bramki, kosze do koszykówki). Zaprojektowany został funkcjonalny układ komunikacyjny, nasadzenia, a także elementy małej architektury takie jak ławki, kosze na śmieci.
Natomiast wieża widokowa o funkcji rekreacyjnej zostanie wybudowana na działce nr 3 w Zręcinie. Będzie obiektem wielokondygnacyjnym o konstrukcji drewnianej z platformą widokową. Główną część obiektu rozplanowano na rzucie kwadratu o boku długości około 9,30 m z dobudowanym otwartym pomieszczeniem wielofunkcyjnym – gospodarczym na rzucie kwadratu o boku długości około 6,26 m, z platformą widokową z balustradą z desek o wysokości min. 110 cm zabezpieczającą przed upadkiem, platformy pośrednie z balustradą o wysokości min. 110 cm z zabezpieczeniem przeciw upadkowym wykonanym z siatki metalowej nierdzewnej. Pomost widokowy będzie znajdował się na poziomie 23,30 m. Dach przykryty blachą, szczyt kalenicy 30,65m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniuUwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.