eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Rozbudowa drogi gminnej nr 010621 C Bysław ul. Wiatrakowa oraz przebudowa drogi gminnej 010624 C Bysław ul. Krótka



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 010621 C Bysław ul. Wiatrakowa oraz przebudowa drogi gminnej 010624 C Bysław ul. Krótka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 010621 C Bysław ul. Wiatrakowa oraz przebudowa drogi gminnej 010624 C Bysław ul. Krótka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc6af1d-398c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012221/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej nr 010621C Bysław ul. Wiatrakowa oraz przebudowa drogi gminnej 010624C Bysław ul. Krótka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010621C Bysław ul. Wiatrakowa oraz przebudowa drogi gminnej 010624C Bysław ul. Krótka
obejmująca działki o nr ewid. 342/5 i 342/6 (powstały z podziału działki 342/1), 343/1 i 342/2 (powstały z podziału działki 342), 434/17 i 434/18 (powstały z podziału działki 434/15), 434/19 i 434/20 (powstały z podziału działki 434/15), 436/5 i 436/6 (powstały z podziału działki 436/4), 437/5 i 437/6 (powstały z podziału działki 437/3), 438/5 i 438/6 (powstały z podziału działki 438/4), 439/7 i 439/8 (powstały z podziału działki 439/1), 440/6 i 440/7 (powstały z podziału działki 440/5), 441/3 i 441/4 (powstały z podziału działki 441/1), 442/1 i 442/2 (powstały z podziału działki 442), 443/26 i 443/27 (powstały z podziału działki 443/9), 443/28 i 443/29 (powstały z podziału działki 443/10), 523/1, 477/3, 477/2, 443/8 położonych w obrębie geodezyjnym Bysław, gmina Lubiewo.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) przebudowę jezdni bitumicznych ulicy Wiatrakowej na odcinku od drogi powiatowej nr 1030C do skrzyżowania z ulicą Krótką do szerokości 3,50 i 4,5 m o długości 120,47 m,
b) przebudowę jezdni bitumicznych ulicy Wiatrakowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Krótką do skrzyżowania z ulicą Kwiatową (bez skrzyżowania) do szerokości 5,00 m o długości 266,72 m,
c) przebudowę jezdni bitumicznych ulicy Krótkiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wiatrakową do skrzyżowania z droga powiatową nr 1030C
(ul. Słoneczna) do szerokości 4,5 m o długości 105,37 m,
d) przebudowę skrzyżowań z droga powiatową nr 1030C,
e) przebudowę skrzyżowań z ulicą Okrężną i ulicą Wiatrakową – Krótka do formy skrzyżowania wyniesionego,
f) przebudowę chodnika lewostronnej w ciągu ulicy Wiatrakowej do szerokości 2,00 m,
g) przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
h) budowę kanalizacji deszczowej,
i) przebudowę sieci elektroenergetycznych kolidujących z przebudową drogi,
j) zabezpieczenie istniejących sieci niezwiązanych z gospodarką drogową,
k) budowę przejścia dla pieszych.

Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem – unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.

5. Zaliczka, harmonogram robót i warunki płatności:
a) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto wskazane przez Wykonawcę.
b) Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty.
c) Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
d) Zamawiający przewiduje płatność końcową. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
e) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji
w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia i dokonania odbioru robót przez Zamawiającego.
f) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny z powyższymi terminami realizacji i płatnościami oraz zakresem robót zgodnym z tabelą elementów scalonych i wartościami zgodnymi z kosztorysem ofertowym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy robót, który za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy i stanowić będzie załącznik do umowy.

6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę
i roboty ziemne
45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 31 00 - 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 23 32 53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45 11 27 10 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 31 61 10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45 23 14 00 - 9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych
45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów
i rurociągów do odprowadzania ścieków
45 23 21 30 -2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45 23 11 12 - 3 Instalacja rurociągów

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, projektowej stanowiącej Załączniki nr 8, 8.1, 9, 10 i 11 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ.
8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) przeprowadzenia przez uprawnioną osobę oceny stanu technicznego budynków (w tym budynku na działce nr ewid. 434/16 w obrębie Bysław) zlokalizowanych przede wszystkim bardzo blisko frontu robót budowlanych, w tym zwłaszcza starych budynków, które mogą ulec uszkodzeniu w wyniku oddziaływania ciężkiego sprzętu budowlano-drogowego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed rozpoczęciem prac budowlanych i po ich zakończeniu wraz ze sporządzeniem protokołów,
d) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
e) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
f) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi, gruzu, itp.,
g) poniesienia kosztów wywozu kostki betonowej wraz z krawężnikami i obrzeżami pochodzącej z rozbiórki w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (teren Bysławia),
h) poniesienie kosztów wywozu gruntu, materiału z rozbiórki nawierzchni bitumicznej oraz betonu cementowego w miejsce wyznaczone przez zamawiającego (teren Bysławia),
i) wykonania projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
j) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
l) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
m) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
n) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
o) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
p) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach,
q) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa
i higieny pracy,
r) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
s) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
t) prowadzenia dziennika budowy,
u) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy,
v) umieszczenia w momencie rozpoczęcia robót budowlanych na terenie objętym inwestycją 1 tablicy informacyjnej o źródle finansowania
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r.
w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w miejscu i o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
Aktualne wytyczne dotyczące wyglądu tablic informacyjnych dostępne są pod adresem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610
9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postepowania: https://miniportal.uzp.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2499921,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2499921,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2499921,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOLO DUO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: Wiatrakowa

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499921,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.