eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów - Zalasowa - Lubcza - Dęborzyn w m. Zalasowa - ETAP II (od km 4+723,50 do km 4+786,25)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa – ETAP II (od km 4+723,50 do km 4+786,25)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/668405

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa – ETAP II (od km 4+723,50 do km 4+786,25)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef070383-3e30-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017742/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa (od km 4+723,50 do km 4+786,25)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1526009,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143401,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka prawostronnej ścieżki rowerowej i chodnika wzdłuż drogi powiatowej DP1381K Tuchów - Zalasowa - Lubcza - Dęborzyn w miejscowości Zalasowa Etap II od km 4+723,50 do km 4+786,25 o długości łącznej około 62,75 m. Kolejny etap obejmujący kilometraż od 4+786,25 do 5+225,00 planowany jest do zrealizowania w późniejszym terminie.
Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje:
- budowę chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej wraz odwodnieniem,
- poszerzenie szerokości jezdni,
- remont i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę elementów odprowadzających wody opadowe tj.: ścieków z elementów prefabrykowanych, studzienek wodnościekowych, studni wpadowych,
- montaż znaków drogowych.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych obję-tych następującą dokumentacją projektową:
1. Szczegółowa specyfikacja techniczna pn.: „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa” – opracowanej przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14;
2. Projekt budowlany pn.: „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa” – opracowanym przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14;
3. Projekt wykonawczy pn.: „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa” – opracowanym przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14;
4. Projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa” – opracowanym przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14;
5. Projekt czasowej organizacji ruchu pn.: „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa” – opracowanym przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14.
6. Przedmiar robót dla inwestycji pn. ,, Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa – Etap IV” – opracowanym przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „AZYMUT” 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 14.
UWAGA: Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji dot. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu tymczasowej organizacji ruchu, która zawiera większy zakres niż wymaga obecnie Zamawiający. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedynie część ciągu drogi powiatowej nr DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa w km 4+723,50 do km 4+786,25, którą opisuje projekt bu-dowlany, projekt wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu oraz projekt tymczasowej organizacji ruchu. Zakres etapu II inwestycji obrazuje przedmiar robót pn. ,,Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy DP1381K Tuchów – Zalasowa – Lubcza – Dęborzyn w m. Zalasowa – Etap IV”.
Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej specyfikacji technicznej, jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektem do wyceny należy przyjąć materiały zawarte w projekcie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:
1. kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepi-sów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12 oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14)
2. kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12 oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14).
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji, natomiast kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych był zatrudniony przez okres trwania prac o charakterze odpowiadającym jego uprawnieniom. Wykonawca jest zobowiązany poinformować na piśmie Zamawiającego o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych najpóźniej w dniu podjęcia tych działań. W ww. piśmie Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, przy czym Zamawiający informuje, iż przekazuje całość posiadanej dokumentacji obejmującej zakres przedmiotu zamówienia.
2. Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3. Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą niezwłocznie po przyjęciu jej do zasobu.
5. Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168295,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452091,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168295,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo -Budowlany Łukasz Rejkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8732484243

7.3.3) Ulica: ul .Gen. Andersa 8

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168295,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII pkt 8.2 - podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.