eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2023-2025

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2023-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff108ce9-40ca-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2023-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff108ce9-40ca-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040922/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Końskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.22.2023.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów
i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.
2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony
w umowie o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg
w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję
o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników).
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni
15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 252794,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów
i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.
2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony
w umowie o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg
w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję
o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników).
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni
15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 158587,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,
Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2023-2025,
Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów
i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.
2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony
w umowie o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg
w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję
o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników).
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni
15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 136793,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia -Zadanie Nr 4 – Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie (odśnieżanie ciągnikiem) w sezonach zimowych 2023-2025,- odśnieżanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie ciągnikiem
z pługiem średnim, wykaz dróg zał. 4. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy ciągnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 19101,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakłąd Handlowo-Usługowy TED&JOL Jolanta Konwiasarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TRANSKOP Stanisław Waliczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581006561

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6580007765

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6580007765

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zad.1- cena za 1 km na dobę zaprowadzenie akcji czynnej , zad. 2- łączna cena brutto t.j.za 1 km na dobę za prowadzenie akcji czynnej plus 1 h pracy mikrociągnika
zad.3-cena brutto za 1 km na dobę za prowadzenie akcji czynnej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.