Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00445782/01 - Wynik z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.2.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Łomża
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.7.) Numer telefonu: +48862156311
1.4.8.) Numer faksu: +48862164513
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422293
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00413159/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455. Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:
1) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 mających wpływ na należyte wykonanie Umowy – art. 15r oraz art. 15r1 ustawy o COVID – 19,
4) zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,
5) zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
6) zmiany podwykonawcy,
7) redakcyjne omyłki pisarskie.
2. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję wprowadzenia zmiany do Umowy z uzasadnieniem jej dokonania i wskazaniem wpływu zmiany powyższych czynników na wzrost kosztów wykonania przedmiotu Umowy, zawierającym w szczególności:
1) sposób kalkulacji cen wskazanych w ofercie wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia,
2) wskazania podstawy prawnej stanowiącej podstawę poniesienia wyższych kosztów wykonania usługi,
3) sposób kalkulacji cen proponowanych wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia z uwzględnieniem wskazania kosztów wynikających z okoliczności, o których mowa w pkt 2). Sposób kalkulacji cen musi odpowiadać regułom przyjętym podczas kalkulacji, o której mowa w pkt 1).
4. Strona zainteresowana zmianą Umowy prześle drugiej Stronie propozycję wprowadzenia zmiany zawierającą uzasadnienie jej dokonania.
5. Strona, do której została skierowana propozycja wprowadzenia zmiany odniesie się do treści propozycji w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy, Zamawiający odniesie się do propozycji wprowadzenia zmiany w terminie w terminie 21 dni od dnia otrzymania pisma wraz z wymaganymi dokumentami.
6. Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy nie przekroczy kwoty wynikającej ze zmian przepisów prawa, stanowiących podstawę wprowadzenia zmiany i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.
7. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem:
1) zmiany podwykonawcy,
2) przedkładania zmian koncesji oraz niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o jej utracie,
3) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą oraz przedkładania kolejnej umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą,
4) powiadamiania o zmianach adresów korespondencyjnych i adresów poczty elektronicznej.
Po zmianie:
1. Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455. Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:
1) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 mających wpływ na należyte wykonanie Umowy – art. 15r oraz art. 15r1 ustawy o COVID – 19,
4) zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,
5) zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
6) zmiany podwykonawcy,
7) redakcyjne omyłki pisarskie.
2. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego i taryfy OSD,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję wprowadzenia zmiany do Umowy z uzasadnieniem jej dokonania i wskazaniem wpływu zmiany powyższych czynników na wzrost kosztów wykonania przedmiotu Umowy, zawierającym w szczególności:
1) sposób kalkulacji cen wskazanych w ofercie wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia,
2) wskazania podstawy prawnej stanowiącej podstawę poniesienia wyższych kosztów wykonania usługi,
3) sposób kalkulacji cen proponowanych wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia z uwzględnieniem wskazania kosztów wynikających z okoliczności, o których mowa w pkt 2). Sposób kalkulacji cen musi odpowiadać regułom przyjętym podczas kalkulacji, o której mowa w pkt 1).
4. Strona zainteresowana zmianą Umowy prześle drugiej Stronie propozycję wprowadzenia zmiany zawierającą uzasadnienie jej dokonania.
5. Strona, do której została skierowana propozycja wprowadzenia zmiany odniesie się do treści propozycji w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy, Zamawiający odniesie się do propozycji wprowadzenia zmiany w terminie w terminie 21 dni od dnia otrzymania pisma wraz z wymaganymi dokumentami.
6. Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 niniejszego § Umowy nie przekroczy kwoty wynikającej ze zmian przepisów prawa, stanowiących podstawę wprowadzenia zmiany i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.
7. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego i taryfy OSD,
2) zmiany podwykonawcy,
3) przedkładania zmian koncesji oraz niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o jej utracie,
4) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą oraz przedkładania kolejnej umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą,
4) powiadamiania o zmianach adresów korespondencyjnych i adresów poczty elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-04 09:00
Po zmianie:
2022-11-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-04 10:00
Po zmianie:
2022-11-08 08:30
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2024 r.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B w powiecie łomżyńskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pniewie oraz przy Szkole Podstawowej w Podgórzu
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jedn.org. i zak. budż.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Leśnica, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zarządu Oświaty i obiektów oświatowych, Leśnickiego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Leśnicy
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Leśnica
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.