Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405813/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184434545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-ns.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ans-ns.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10786ab-536f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018430/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-24/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 43090,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35033,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wieszaki do sal dydaktycznych w nowym budynku WNE4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stoły do Pracowni komunikacji audiowizualnej i reklamy (s.101)4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 16130,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stół do Pracowni komunikacji audiowizualnej i reklamy (s. 102) - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafy metalowe na sprzęt do pracowni (sala 102)4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 6020,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. 2) Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. 2) Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. 2) Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. 2) Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty, postępowanie ulega unieważnieniu (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak. M. Winiarz, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2021, Komentarz do art. 255, s. 764).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- Zakup, dostawa, montaż mebli i sprzętu do jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
- "Adaptacja budynku przy ul. Chyliczkowskiej 47 w Piasecznie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej oraz wsparcia osób z niepełnosprawnościami".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.