eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › "Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych do trzech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zabłudów"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych do trzech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zabłudów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75ce8fa1-401b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych do trzech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zabłudów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ce8fa1-401b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355309,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Świadczenie usługi cateringowej tj. przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych do trzech Szkół Podstawowych w Gminie Zabłudów tj.
1) Świadczenie usługi cateringowej tj. przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych do Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce, Dobrzyniówka 40, 16-060 Zabłudów.
2) Świadczenie usługi cateringowej tj. przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych do Szkoły Podstawowej im. Sybiraków w Rafałówce, Rafałówka 64, 16-060 Zabłudów.
3) Świadczenie usługi cateringowej tj. przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych do Szkoły Podstawowej im. Wspólnoty Polskiej w Białostoczku., Białostoczek 8, 15-592 Białystok
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu 40 – 45 porcji świeżych, urozmaiconych, lekkostrawnych, gorących zestawów obiadowych dziennie, uczniom Szkoły Podstawowej w Dobrzyniówce składających się, z zupy, drugiego dania i kompotu.
a) Liczba dni żywieniowych: 163 w roku szkolnym 2023/2024.
b) Dostawy posiłków będą realizowane w godzinach 10:00 – 10:30
c) Dostawy do szkoły będą realizowane w pojemnikach jednorazowego użytku wraz z odpowiednią ilością sztućców posiadających odpowiednie certyfikaty przeznaczone do kontaktu z żywnością.
d) Wskazana ilość dni żywieniowych oraz posiłków jest szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych posiłków lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki. Ilość zestawów określanych będzie każdorazowo przez Zamawiającego.
2) świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu 50 – 53 porcji świeżych, urozmaiconych, lekkostrawnych, gorących zestawów obiadowych dziennie, uczniom Szkoły Podstawowej w Rafałówce składających się, z zupy, drugiego dania i kompotu.
a) Liczba dni żywieniowych: 163 w roku szkolnym 2023/2024.
b) Dostawy posiłków będą realizowane w godzinach 10:00 – 10:30
c) Dostawy do szkoły będą realizowane w pojemnikach jednorazowego użytku wraz z odpowiednią ilością sztućców posiadających odpowiednie certyfikaty przeznaczone do kontaktu z żywnością.
d) Wskazana ilość dni żywieniowych oraz posiłków jest szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych posiłków lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki. Ilość zestawów określanych będzie każdorazowo przez Zamawiającego
3) świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu 57 – 60 porcji świeżych, urozmaiconych, lekkostrawnych, gorących zestawów obiadowych dziennie, uczniom Szkoły Podstawowej w Białostoczku składających się, z zupy, drugiego dania i kompotu.
a) Liczba dni żywieniowych: 163 w roku szkolnym 2023/2024.
b) Dostawy posiłków będą realizowane w godzinach 10:00 – 10:30
c) Dostawy do szkoły będą realizowane w pojemnikach jednorazowego użytku wraz z odpowiednią ilością sztućców posiadających odpowiednie certyfikaty przeznaczone do kontaktu z żywnością.
d) Wskazana ilość dni żywieniowych oraz posiłków jest szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych posiłków lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki. Ilość zestawów określanych będzie każdorazowo przez Zamawiającego
4) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia – „OPZ”, który stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują zapisy projektowanych postanowień umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Cateringowych "Rodzinny" Krystian Topór

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 542 277 65 18 REGON: 200065393

7.3.3) Ulica: Rycerska 2

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-157

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372433,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-14

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowa jest uzależniona od rzeczywistej ilości zamówionych posiłków. Zamawiający będzie każdorazowo informował Wykonawcę o ilości posiłków na następny dzień z uwzględnieniem nieobecności lub choroby ucznia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.