eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie prawidłowego działania sprzętu drukującego w Urzędzie poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie prawidłowego działania sprzętu drukującego w Urzędzie poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie prawidłowego działania sprzętu drukującego w Urzędzie poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23daf85b-31d2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Zapewnienie prawidłowego i wymaganego dział. sprzętu drukującego Urzędu Dzielnicy Targówek poprzez dostarczania mat. eksploat. z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-46/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego A4 i A3/A4 znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek, wyszczególnionego w załączniku nr 2a i 2b, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru, wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje).
2. Przedmiot zamówienia, obejmuje:
a) dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i odbieranie zużytych,
b) wykonywanie kompleksowych usług serwisowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) załącznik nr 2a i nr 2b.
b) załącznik nr 5 - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie: Urządzenia drukujące A4 i A3/A4 znajdujące się w Urzędzie Dzielnicy Targówek są produkowane przez kilku producentów i są różnych typów. Zamówienie publiczne dotyczy przed wszystkim dostarczania do nich właściwych materiałów eksploatacyjnych i dodatkowo świadczenia usług serwisowych. Jedynym kryterium rozliczania jest ilość wydrukowanych stron mono i kolor (stała cena za każdą wydrukowaną stronę) w podziale ogólnym na urządzenia drukujące A4 i A3/A4, bez rozróżnienia na typy i producentów.
Podział zamówienia na części spowoduje:
a) Chaos organizacyjny i logistyczny bardzo komplikując rozliczanie wydruków, tzn. te same lub podobne urządzenia drukujące w różnych pokojach będą miały różne stawki wydruku za pojedynczą stronę, dostawy materiałów eksploatacyjnych od różnych dostawców, serwis od różnych firm. Niemożliwe stanie się również rozliczanie wykonanych wydruków przy pomocy posiadanego systemu zliczającego wydruki (liczy – sumuje urządzania drukujące jako całość).
b) Zwiększenie ogólnych kosztów drukowania, gdyż dostawcy będą nabywali materiały eksploatacyjne w ilościach detalicznych a nie hurtowych, a w konsekwencji stawki za każda wydrukowaną stronę będą wyższe.
c) Nadmierne trudności techniczne i nadmierne koszty wykonania zamówienia. Nadto, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Jednocześnie w przypadku gdyby nie udało się wyłonić dostawcy urządzeń, stanowiących element zamówienia, to również prace związane opróżnianiem i obsługą urządzeń nie byłyby możliwe do realizacji.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faxpol Andrzej Iwanowicz Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272819515

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.