eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Przebudowa wejścia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wejścia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdrbrwinow. ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wejścia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d61286dd-3436-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa wejscia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348429/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.101.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118424,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wejścia i recepcji/punktu informacyjnego w
budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów
(- dalej ,,Budynek”), zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę o nr ew. 299/7, obręb 16
Brwinów - w związku z koniecznością dostosowania Budynku do wymogów p.poż., w tym realizację robót
budowlanych w zakresie związanym z wymianą ślusarki okiennej na drzwi ewakuacyjne, z wymianą drzwi
wejściowych oraz z aranżacją holu głównego i punktu informacyjnego w Budynku zgodnie z projektami:
Projektem architektoniczno - budowlanym na przebudowę (wymiana ślusarki okiennej na drzwi
ewakuacyjne) i Projektem architektoniczno - budowlanym dla aranżacji wnętrza, a także zgodnie ze
Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w obiektach budowlanych (- dalej ,,STWiOR”) -
stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót w Budynku:
a) demontaż ślusarki okiennej i drzwiowej;
b) wykucie podokiennika okiennego;
c) demontaż elementów wyposażenia stałego i ruchomego holu (parter Budynku);
d) montaż drzwi ewakuacyjnych i drzwi wejściowych;
e) montaż wyposażenia stałego holu;
f) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
g) wykonanie wylewki samopoziomującej i okładziny z płytek ceramicznych posadzki;
dostawę i montaż wycieraczki systemowej;
i) montaż elementów aranżacji wnętrz i istniejących elementów wyposażenia w nowych lokalizacjach
w holu;
j) prace wykończeniowe.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa Opis przedmiotu zamówienia - zawarty w:
1) Dokumentacji Projektowej (DP), obejmującej Projekty architektoniczno – budowlane, w tym rysunki
techniczne oraz Przedmiar robót;
2) ,,STWiOR”.
4. Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi elementami Budynku oraz
z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej zgodnie z DP.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co
Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonywania robót objętych zamówieniem oraz
prowadzić roboty
w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej
uciążliwy dla działalności Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Banaszek Usługi ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7621576349

7.3.3) Ulica: Chrzczanka-Folwark 51A

7.3.4) Miejscowość: Długosiodło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-210

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.