Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ba22db6-2f71-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba22db6-2f71-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038938/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23780292,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Wartkowicach w zakresie zwiększenia przepustowości oczyszczalni ścieków poprzez budowę dwóch reaktorów SBR o objętości czynnej ok. 1500 m3 każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą m.in.: rurociągi technologiczne, systemy napowietrzania z dmuchawami, instalacje elektryczne i teletransmisyjne, sterowanie i automatykę, system kontrolno-rewizyjny, monitoring zewnętrzny, ciągi komunikacyjne, modernizację odbiornika ścieków oczyszczonych (rowu melioracyjnego);
1.2. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rezerwowego kolektora ściekowego pod rzeką Ner;
1.3. budowę oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej nr 111213E obsługującej tereny inwestycyjne na odcinku ok. 1,4 km.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji oraz zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. czynności gwarantujących prawidłową eksploatację oczyszczalni nie dotyczy oświetlenia ulicznego), a także wymaganych przez producentów zamontowanych w ramach zamówienia urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania warunków gwarancji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych i przekazania do eksploatacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
3.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy „ Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie obejmująca rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Wartkowicach oraz budowę rezerwowego kolektora ścieków pod rzeką Ner";- stanowiący Załącznik nr 8a do SWZ.
3.2. Projekt budowlany rozbudowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w msc. Stary Gostków ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarem robót - stanowiące łącznie Załącznik nr 8b do SWZ.
3.3. Opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne podłoża dla potrzeb projektu roz-budowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Wartkowicach - stanowiące Załącznik nr 8c do SWZ.
3.4. Pozwolenie wodnoprawne – decyzja Starosty Poddębickiego z dnia 18-7-20214r oraz zmiany z dnia 16-08-2017r. i z dnia 29-12-2017r. - stanowiące Załącznik nr 8d do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia jednego okresu gwarancji jakości dla całości przedmiotu zamówienia bez wyodrębniania z niego przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów. Wyodrębnienie jakichkolwiek elementów przedmiotu zamówienia z udzielonej gwarancji jakości w ofercie Wykonawcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako nie spełniającej wymagań SWZ w wyniku zaoferowania przedmiotu zamówienia niezgodnego z wymaganiami określonymi w SWZ.
Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych i przekazania do eksploatacji. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 15000000 zł (słownie: piętnaście milionów złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26832450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29274000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26832450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9681005048
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk Cukrownia 68/2
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty żelbetowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26832450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 62 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym:
1) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt 3 niniejszej SWZ, w terminie 26 miesięcy od dnia
podpisania umowy,
2) czynności, o których mowa w pkt 4 niniejszej SWZ - w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego
robót budowlanych
INNE PRZETARGI WARTKOWICE
więcej: przetargi WARTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Wykonanie dokumentacji z aktualizacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej wybranych branż dla zadania pn.: "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, -III etap realizacyjny"
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.