eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuryłówka › Budowa sali gimnastycznej w Dąbrowicy wraz z infrastrukturą postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego: Rozwój Infrastruktury sportowej i edukacyjnej w Gminie Kuryłówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej w Dąbrowicy wraz z infrastrukturą
postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego:
Rozwój Infrastruktury sportowej i edukacyjnej w Gminie Kuryłówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:://www.kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej w Dąbrowicy wraz z infrastrukturą
postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego:
Rozwój Infrastruktury sportowej i edukacyjnej w Gminie Kuryłówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f83ad20-327f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001555/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Sali gimnastycznej w Dąbrowicy wraz z przebudową infrastruktury technicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346950/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.92.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania polegającego na połączeniu kilku elementów inwestycyjnych w celu ostatecznego rozwiązania i użytkowania całości obiektu jako szkoły w Dąbrowicy.
1.1.1. Budowa Sali gimnastycznej z jej przyłączeniem do przy budynku szkoły. Budowa samej Sali wraz z zapleczem i urządzeniami technicznymi jako budynku jednokondygnacyjnego z antresolą. Budynek posadowiony od strony wschodniej szkoły, posiada wszystkie niezbędne do właściwego użytkowania instalacje wewnętrzne i zewnętrzne.
1.1.2. Remont i przebudowa instalacji w budynku szkoły łącznie z kotłownią z jej przebudową na system ogrzewania pompami ciepła. Przebudowa dotyczy instalacji CO, elektrycznej i wod – kan w zakresie niezbędnym do efektu nowego CO.
1.2.3. Budowa pomp instalacji pomp ciepła w celu uzyskania ogrzewania CO oraz c.w.u. dla obiektu szkoły i Sali gimnastycznej. W celu przebudowy sposobu uzyskania ciepła należy dostosować również w niezbędnym zakresie również instalację elektryczną z podniesieniem zapotrzebowania na moc z PGE.
1.2.4. Montaż w oparciu o wykonany przez siebie projekt instalacji PV (paneli fotowoltaicznych)
1.2.5. Wykonanie robót w otoczeniu i na placu szkoły, modernizujących i upiększających jej otoczenie oraz wnoszących elementy funkcjonalne.
1.2. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej załączonej do postępowania oraz wyjaśnieniach i odpowiedziach zamawiającego w trakcie procedur. Nieodłącznym elementem jest również SWZ a w szczególności dział II z opisem elementów nie ujętych w dokumentach technicznych.
2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania.
2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik do SWZ).
2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji a które wycenić musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ oparte są na zasadach opisanych w dziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przekroczona kwota zadania

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.