Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341573/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0552fa07-32b4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0552fa07-32b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Darłowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.192.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1420525,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 691448,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 1 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Bobolin dz. nr 183/30, 21/17, 20/36, 20/3 i 20/12 (obręb Bobolin). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 369,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie o wys. 6 m – 4 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 28W/3751 lm z redukcją mocy – 4 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 349,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej metodą obrotową w gruncie – 2 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 55290,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 2 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Domasławice dz. nr 271, 299, 346/1 i 300 (obręb Domasławice). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 2 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 166,0 m;
3) ułożenie linii oświetleniowej kablem YKY 3x6 mm2 o długości ok. 161,0 m;
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 6 szt.;
5) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 6 szt.;
6) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 320,0 m;
7) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 8 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6a do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 63424,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 3 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Krupy dz. nr 148/1 i 168 (obręb Krupy). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 408,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych z wysięgnikiem na fundamencie o wys. 7 m – 10 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 10 szt.;
4) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 74476,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 4 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Nowy Jarosław dz. nr 22/2 i 6/1 (obręb Nowy Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 375,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 5 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4600 lm z redukcją mocy – 5 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 380,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6c do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
18. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 54076,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 5 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Pęciszewko dz. nr 98/1, 320/2, 315 i 317/3 (obręb Porzecze). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 211,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 5 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4600 lm z redukcją mocy – 5 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 191,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6d do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 40652,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 6 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Rusko przy ul. Klonowej dz. nr 190, 191, 192/1, 84/1, 84/2, 84/17, 84/24 i 79/5 (obręb Rusko). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKY 4x16 mm2 o długości ok. 148,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 6 m – 2 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 36W/4800 lm z redukcją mocy – 2 szt.;
4) ułożenie bednarki w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 146,0 m.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6e do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 22730,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 7 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Słowino dz. nr 565 i 173 (obręb Słowino-Słowinko). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 1 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 517,0 m;
3) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 8 m – 14 szt.;
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie o wys. 6 m – 2 szt.;
5) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 48W/6800 lm z redukcją mocy – 16 szt.;
6) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 30,0 m;
7) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 12 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6f do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 159680,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 8 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 434,0 m;
2) montaż i stawianie słupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 12 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 48W/7450 lm z redukcją mocy – 10 szt.;
4) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 39W/4600 lm z redukcją mocy – 2 szt.;
5) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 362,0 m;
6) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6g do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 98883,65 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 9 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 1 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 325,0 m;
3) montaż i stawianie słupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 8 szt.;
4) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 8 szt.;
5) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 280,0 m;
6) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6h do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 66698,13 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 10 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Wicie dz. nr 7/3, 7/4, 7/10, 8/1, 2/15, 3/3 oraz 30 (obręb Wicie). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 447,0 m;
2) montaż i stawianie słupów aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 6 m – 6 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 28W/3751 lm z redukcją mocy – 6 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 375,0 m;
5) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Wykonawca, który złoży ofertę na ww. część przedmiotowego zadania zobligowany będzie uwzględnić w cenie oferty koszt nadzoru archeologicznego.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6i do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 55535,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47736,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50373,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47736,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47736,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55883,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55883,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55883,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55883,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69970,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72006,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69970,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69970,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46996,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46996,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46996,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150
7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46996,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35913,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37937,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35913,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35913,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19883,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24964,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19883,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19883,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149305,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149305,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149305,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150
7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149305,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104594,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104594,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104594,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150
7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104594,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84597,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84597,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84597,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150
7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ KOSECKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE " ELMONT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84597,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57999,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73328,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57999,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"ELTROM" ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY SŁAWOMIR GRZEBIEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57999,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sińczyca na terenie Gminy Darłowo
- Budowa ul. Zacisze w Darłowie
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.