eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,134345,4bb803e7a4a2db941d472726fe419629.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52e4ed36-1fcf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 686747,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299826,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na realizacji skweru zieleni przy Placu Staszica we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica”.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie działek nr: 8/2, 9, 10/2, 45/2, 46, 47, 49 (Obręb Włocławek KM 49/2) oraz działki nr 97 (Obręb Włocławek KM 47) we Włocławku.
Dla terenu inwestycji obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania terenu ustanowiony uchwałą nr XIII/162/11 Rady Miasta Włocławek z dnia 26 września 2011 roku.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem rozebranie wyznaczonych elementów, gospodarkę drzewo-stanem, wykonanie nawierzchni brukowych i opaski odwadniającej, montaż małej architektury, nasadzenie dużych drzew i innych roślin oraz wykonanie trawników i łąki kwietnej wyłącznie w zakresie Skweru nr 1.
UWAGA: Decyzja nr 203/2022 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 28 października 2022 roku zatwierdza projekt budowlany oraz udziela pozwolenia na budowę inwestycji obejmującej Skwer nr 1 i Skwer nr 2.
Zakres przedmiotu zamówienia (dotyczy Skweru nr 1):
1. Roboty pomiarowe - 926,3 m²;
2. Rozplantowanie i niwelacja terenu - 46,3 m3;
3. Usunięcie krzewów - 5,5 m²;
4. Wykonanie cięć pielęgnacyjnych na drzewach - 3 szt.;
5. Wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących krzewów - 8,5 m²;
6. Usunięcie nawierzchni z płyt betonowych wraz z podbudową - 313 m²;
7. Usunięcie obrzeży betonowych wraz z ławą - 223,6 m;
8. Usunięcie koszy na śmieci - 3 szt.;
9. Przeniesienie ławek - 3 szt.;
10. Ułożenie rur przepustowych - 21 m;
11. Ułożenie rur osłonowych - 62 m;
12. Wykonanie rowka pod obrzeża, ławy betonowej i wbudowanie obrzeży betonowych - 226,1 m;
13. Wykonanie korytowania, podbudowy oraz nawierzchni z betonowej kostki brukowej antysmogowej - 276,5 m²;
14. Zakup i ustawienie ławki parkowej - 1 szt.;
15. Ustawienie koszy na odpadki - 5 szt.;
16. Założenie budek dla ptaków na dojrzałych drzewach - 1 szt.;
17. Rozłożenie obrzeża elastycznego - 83,7 m;
18. Sadzenie drzew z podziemnym systemem kotwiącym - 6 szt.;
19. Przesadzanie krzewu z zaprawą dołków - 1 szt.;
20. Sadzenie krzewów i innych roślin z zaprawą dołków - 1991 szt.;
21. Rozłożenie włókniny pod nasadzenia - 478,6 m²;
22. Ściółkowanie roślin korą sosnową - 478,6 m²;
23. Wymiana ziemi pod trawnik grub. 10cm - 151 m²;
24. Wykonanie trawnika - 151 m².

Istniejący stan zagospodarowania: Teren inwestycji mieści się na skwerze zieleni przy Placu Staszica we Włocławku. Teren inwestycji jest zagospodarowany alejkami komunikacyjnymi wraz z istniejącym drzewostanem oraz ozdobnymi krzewami. Większe powierzchnie terenu tworzą powierzchnie trawiaste. Teren wyposażony jest w małą architekturę w postaci ławek parkowych i koszy na śmieci. Skwer nr 1 graniczy z ogrodzonym boiskiem sportowym.

Zagospodarowanie terenu: Przebudowa obejmie wymianę chodników, remont ławek parkowych, montaż małej architektury i uzupełnienie terenu zielenią. Odprowadzenie wód opadowych z planowanej inwestycji nie ule-gnie zmianie. Nadmiar wód opadowych zostanie odprowadzony spadkami w tereny zieleni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338946,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439516,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338946,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "Twój Ogród" - Paweł Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910935775

7.3.3) Ulica: Archeologów 12

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 87-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338946,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.