eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Ułożenie wykładziny antypoślizgowej z atestem na klatce schodowej w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ułożenie wykładziny antypoślizgowej z atestem na klatce schodowej w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BursaSzkolna w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790002895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 727 793 464; 727 793 461 ; 737 192 083

1.5.8.) Numer faksu: 87 621 69 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elkbursa@wp.pl ;elkbusakg@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ułożenie wykładziny antypoślizgowej z atestem na klatce schodowej w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f68d62-43b6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019415/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Ułożenie wykłądziny antypoślizgowej z atestem na klatce schodowej w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 5A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.D.2401-12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ułożenie wykładziny antypoślizgowej z atestem na klatce schodowej w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A.
2. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
1) 45000000-7 Roboty budowlane;
2) 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłogi;
3) 45432130-4 Pokrywanie podłóg;
4) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim:
1) Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej – 7,852 m2;
2) Przygotowanie podłoża cementowego; szpachlowanie – 7,852 m2;
3) Przygotowanie podłoża. Wyrównanie podłoża przez szlifowanie – 89,576 m2;
4) Zmycie podłoża – 89,576 m2;
5) Wyprofilowanie krawędzi stopni schodowych - 89,576 m;
6) Przygotowanie podłoża. Oczyszczenie podłoża- betony, jastrychy, tynki– 89,576 m2;
7) Przygotowanie podłoża cementowego – odtłuszczeni powierzchni– 89,576 m2;
8) Gruntowanie przygotowanego podłoża mineralnego niechłonnego– 89,576 m2;
9) Przygotowanie podłoża. Wyrównanie podłoża na posadzkach; warstwa kontaktowa – 89,576 m2;
10) Klejenie wykładzin rulonowych z tworzywa sztucznego na schodach na przygotowanym podłożu – 89,576 m2;
11) Klejenie wykładzin na schodach na przygotowanym podłożu – listwy krawędziowe przyścienne – 78,524 m;
12) Klejenie wykładzin na schodach na przygotowanym podłożu – listwy krawędziowe policzki stopni schodowych – 23,134 m;
13) Klejenie wykładzin na schodach na przygotowanym podłożu – okładziny z noskami– 83,20m.
4. Załączona dokumentacja techniczna robót jest przykładowa, określająca orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny.
5. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączona dokumentacja techniczna nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ: Dokumentacja techniczna.
7. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.
8. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności bursy w związku z tym terminarz robót powinien być skonsultowany w Zamawiającym i dostosowany do pracy placówki. Prace powinny być prowadzone sukcesywnie po ustaleniu z Zamawiającym każdego etapu robót. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi.
9. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację.
10. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.
11. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Zamawiający określa wymagania co do wykładziny – wykładzina antypoślizgowa z atestem i ma spełniać następujące parametry techniczne:
- elastyczna wykładzina podłogowa pcv heterogeniczna
- grubość całkowita – 2mmm
- grubość warstwy wierzchniej – 0,8 mm
- klasyfikacja – obiektowe – Klasa 34 (EN 649)
- klasyfikacja – przemysłowe – Klasa 43 (EN 685)
- ciężar całkowity – 3120 g/m2
- klasa palności – Bfl-s1
- stabilność poślizgowa DS. (EN 14041) oraz R10 (DIN 51130)
- kolorystyka wykładziny zostanie wybrana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
13. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 148 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471 ze zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały przed ich użyciem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie atesty zakupionej i układanej wykładziny. Ilekroć w SWZ, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim przypadku podane cechy materiałów, nazw producentów, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako definicje standardów, a nie konkretne rozwiązania (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SWZ).
14. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców będą umieszczane na Platformie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach prowadzonego postępowania wpłynęła jedna oferta. Oferta ta złożona przez Wykonawcę: P.H.U. BMS Sp. J. Z. Bielcecki, 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22 została odrzucona, ponieważ Wykonawca nie złożył przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Wobec czego oferta nr 1 złożona przez tego Wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c ustawy PZP. Biorąc pod uwagę okoliczności opisane powyżej, tj. odrzucenie oferty nr 1 złożonej przez P.H.U. BMS Sp. J. Z. Bielcecki, 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22 oraz fakt iż oferta w/w Wykonawcy była jedyną ofertą, która została złożona do przedmiotowego postępowania, Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.