eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa drogi dla pieszych i rowerzystów wzdłuż drogi gminnej nr 119142G (ulica Spacerowa) w miejscowości Siemianice.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych i rowerzystów wzdłuż drogi gminnej nr 119142G (ulica Spacerowa) w miejscowości Siemianice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla pieszych i rowerzystów wzdłuż drogi gminnej nr 119142G (ulica Spacerowa) w miejscowości Siemianice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270a3dec-4255-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001475/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa drogi dla pieszych i rowerzystów wzdłuż drogi gminnej nr 119142G (ulica Spacerowa) w miejscowości Siemianice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla pieszych i rowerzystów wzdłuż drogi gminnej nr 119142G (ulica Spacerowa) w miejscowości Siemianice.

Odcinek ulicy Spacerowej w Siemianicach na którym będzie realizowana inwestycja zlokalizowanych jest od skrzyżowania z ulica Akacjową do skrzyżowania z ulicą Miejską opisany w dokumentacji technicznej jako ETAP II

W celu wykonania powyższego zadania będą realizowane następujące prace:

Branża drogowa:
- rozebranie istniejącego poszerzenia z płyt typu JOMB na skrzyżowaniu ul. Spacerowej i Modrzewiowej w Siemianicach wraz z transportem rozebranych płyt do siedziby ZGK Jezierzyce,
- budowa drogi dla pieszych i rowerzystów o szerokości 4,0 m z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm (kostka w kolorze czerwonym na drodze dla rowerzystów, w kolorze szarym na drodze dla pieszych) - droga dla pieszych i rowerzystów na odcinku oddalonym od jezdni obustronnie ograniczona obrzeżem betonowym; na odcinku zbliżonym do jezdni droga dla pieszych i rowerzystów ograniczona od strony jezdni krawężnikiem wraz z zabrukiem z kostki betonowej czarnej a po drugiej stronie ograniczona obrzeżem betonowym (zabruk tylko na jednym odcinku - od skrzyżowania z ulicą Akacjową do km ok. 1+345),
- wykonanie utwardzenia pod projektowaną wiatę przystankową pomiędzy drogą dla pieszych i rowerzystów a rowem z kostki betonowej szarej gr. 8 cm,
- UWAGA!!! Pozycja nie ujęta w dokumentacji technicznej – Wykonawca winien skalkulować wykonanie dwóch odejść drogi dla pieszych i rowerzystów w kierunku dz. nr 337/8 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z ułożeniem pod przedmiotowymi odcinkami dróg przepustów ( 2 x droga o dł. 7 m i szerokości 4 m, przepusty fi 500 o dł. 8 m)
- wykonanie poszerzenia drogi na łuku z nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej na wysokości skrzyżowania z ulicą Modrzewiową w miejscu zdemontowanych płyt JOMB (UWAGA!!! nawierzchnia drogi na całym odcinku etapu II nie jest przedmiotem postępowania),
- wykonanie zjazdów i podejść do posesji i działek z kostki betonowej gr. 8 cm (kolor grafitowy), UWAGA!!! W dokumentacji technicznej brak jest dojścia do furtki do dz. nr 338/1 – bramka zlokalizowana jest od strony zaprojektowanego zjazdu do dz. nr 338/76 – Wykonawca w kosztach zadania winien ująć wykonanie przedmiotowego dojścia,
- wykonanie rowu na odcinku drogi dla pieszych i rowerzystów (mulda),
- wykonanie przykanalików fi 160 mm pod drogą dla pieszych i rowerzystów wraz z ich zwieńczeniem ulicznymi wpustami deszczowymi (kołnierzowe Φ500 z osadnikiem 1,0m, zwieńczone uliczną kratą żeliwną. Skrzynka żeliwna klasy D400 oparta na pierścieniu odciążającym) - 6 kpl (UWAGA!!! sama kanalizacja deszczowa zlokalizowana w drodze nie jest przedmiotem postępowania),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (UWAGA!!! w oznakowaniu nie uwzględniać przystanków autobusowych oraz wyniesionego przejścia dla pieszych na drodze z ograniczeniem prędkości, w oznakowaniu uwzględnić należy skrzyżowanie z ul. Akacjową – przejście i przejazd rowerowy),
- wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją wraz z karczowaniem pni (pozyskany materiał do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę) – wycinka drzew na podstawie decyzji ZRID– ok. 50 sztuk,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót,
- wykonanie placyków utwardzonych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz montaż ławek z oparciem i koszy na śmieci, (Ławki prefabrykowane drewniano – betonowe z oparciem o wymiarach: długość siedziska 170/180 cm, wysokość siedziska: 44 cm (wysokość całkowita 77 cm), głębokość siedziska -40 cm, siedzisko – listwy z drewna grubości 4 cm, impregnowane oraz malowane 2-krotnie lakierobejcą, podstawa – element betonowy wykonany z kruszyw płukanych, Kosze betonowe czworokątne uliczne o wym. podstawa 45 x45 cm, wysokość 60 cm, pojemność kosza 70 litrów) – sztuk 5,
- humusowanie gr 10 cm i obsianie trawą,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej - minimalny rozmiar tablicy informacyjnej to 80 cm x 120 cm, treść tekstu i grafiki na tablicy zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu umowy ,
- Zamawiający nie przewiduje wykonania odcinka próbnego,

Branża energetyczna – budowa oświetlenia drogowego:
- budowa linii oświetleniowej na ulicy Spacerowej na odcinku od ul. Akacjowej do ul. Miejskiej – miejsce włączenia oświetlenia do sieci – istniejący słup oświetlenia drogowego ul. Akacjowa w Siemianicach nr 22/3, gm. Słupsk II etap zgodnie z dokumentacją projektową przewiduje się następujący zakres prac::
a) budowa linii kablowej YAKXS 4x25mm2 - około 550m
b) montaż słupów oświetleniowych ocynkowanych h=7 m wraz fundamentem -17 szt
c) montaż słupów oświetleniowych ocynkowanych h=8 m wraz fundamentem -3 szt
d) montaż wysięgnika jednoramiennego H=1m, A= 2 - szt. 20
e) montaż oprawy oświetleniowej LED 75W W - szt. 20
- powyższe oprawy min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:
100% od 6,00 do 20,00
80% od 20,00 do 22,00 i od 5,00 do 6,00
60% od 22,00 do 24,00
40% od 24,00 do 5,00
f) demontaże i relokalizacje słupów oświetleniowych zgodnie z projektem
g) materiały i zakres prac zgodnie z załączonym projektem technicznymi

Branża teletechniczna – budowa kanału teletechnicznego
- budowa kanału technologicznego na ul. Spacerowej na odcinku od ul. Akacjowej do skrzyżowania z ul. Modrzewiową,

UWAGA!!!! Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji ZRID.

Do zadań Wykonawcy należy również:
- Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim (PINB),
- zakup i rejestracja dziennika budowy,
- Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu.
- wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie na wykonany zakres w PINB,

- za termin wykonania uznaje się zakończenie robót budowlanych wraz z przygotowaniem pełnej dokumentacji niezbędnej do ostatecznego odbioru obiektu i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- po podpisaniu umowy w ciągu 7 dni Wykonawca przedstawi szczegółowy kosztorys wraz z harmonogramem finansowo-rzeczowym, który będzie integralną częścią umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1335212,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464594,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1335212,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1335212,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.