eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › "Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi- część I, II, III, IV, V, VI, VII " II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi- część I, II, III, IV, V, VI, VII ” II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi- część I, II, III, IV, V, VI, VII ” II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9771365-5ddd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056713/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór nad grupami komunalnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w Rozdziale II SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.42.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

prace porządkowe w sektorze I - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy
osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz
Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie
należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II: prace porządkowe w sektorze II - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy
osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz
Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie
należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III: prace porządkowe w sektorze III - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy
pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na
rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy
będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu
pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV: prace porządkowe w sektorze IV - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy
pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na
rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy
będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu
pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V: prace porządkowe w sektorze V - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy
osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz
Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie
należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VI: prace porządkowe na terenie całego miasta - prace porządkowe na terenie całego miasta wynikające z bieżących
potrzeb oraz przy pracownikach zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych.
Zakres prac:
- sprzątanie terenów nadodrzańskich,
- zbieranie śmieci i likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
- sprzątanie terenów zieleni nieurządzonej na terenach osiedli: Wyspa Katedralna, Krzepów, Nosocice, Widziszów,
Brzostów,
- wykonywanie prac fizycznych zleconych przez pracowników Wydziału Infrastruktury Miasta i Działu Komunalnego.
- wszelkie prace wynikające z bieżących potrzeb
Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie
Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie
pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego
oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VII: usługi porządkowe na terenie miasta Głogowa w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta - Uprzątnięcie
terenów zielonych wraz z ulicami, z nieczystości stałych typu: papiery, opakowania, butelki oraz opróżnienie koszy ulicznych
ustawionych bezpośrednio przy ulicach.
2. Do wykonania zadania niezbędne jest posiadanie samochodu przystosowanego do przewozu odpadów.
3. Zobowiązuje się Wykonawcę do wywożenia nieczystości, zebranych z terenów określonych w załączniku: w soboty,
niedziele i święta na wysypisko składowania odpadów, w każdy następujący po nich dzień roboczy.
4.Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z ustawą
o odpadach.
Obszar prac porządkowych wykonywanych na terenie miasta w dni wolne od pracy i święta (część VII) został szczegółowo
określony w załączniku nr 13 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia
podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
A) Część I – VI :
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na
kwotę co najmniej 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2)zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną
usługę lub usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub wykonywali usługi
transportowe na łączną kwotę co najmniej 40.000 zł. brutto
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00368150/01 z dnia 2023-08-25
2023-08-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
b) dysponują lub będą dysponować :
- co najmniej 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. B oraz posiadającą szkolenie przeprowadzone przez Zakład Karny w
Głogowie w zakresie nadzoru nad przydzieloną grupą skazanych,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.:
- co najmniej jednym samochodem, który będzie służył do przewozu osób skazanych i wywozu nieczystości, o
następujących parametrach technicznych:
DMC do 3,5 t
dostawczy, skrzyniowy z funkcją keeper,
ładowność: min. 1300 kg
ilość miejsc: min. 5
możliwość podwyższenia burt bocznych
wymiary skrzyni: dł. min 290 cm, szer. min 195 cm
rok produkcji: nie starszy niż 2004
UWAGA:
a) Wykonawca wyposaży pojazd przeznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia w GPS, służące do lokalizowania.
Urządzenie GPS musi być włączone w trakcie wykonywania usług w ramach niniejszej umowy. Zamawiający przed
podpisaniem umowy sprawdzi czy pojazd jest wyposażony w GPS. W przypadku jego braku umowa nie zostanie podpisana
z winy Wykonawcy.
b) Wykonawca wyposaży Zamawiającego w oprogramowanie niezbędne do monitorowania ruchu pojazdów w trakcie
wykonywania usług. Oprogramowanie musi zapewniać archiwizowanie danych przez cały okres obowiązywania umowy.
B) Część VII:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na
kwotę co najmniej 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2)zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną
usługę lub usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub wykonywali usługi
transportowe na łączną kwotę co najmniej 40.000 zł. brutto ,
b) dysponują lub będą dysponować :
- co najmniej 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. B ,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.:
- co najmniej jednym samochodem, który będzie służył do przewozu osób skazanych i wywozu nieczystości, o
następujących parametrach technicznych:
DMC do 3,5 t
dostawczy, skrzyniowy z funkcją keeper,
ładowność: min. 1300 kg
ilość miejsc: min. 5
możliwość podwyższenia burt bocznych
wymiary skrzyni: dł. min 290 cm, szer. min 195 cm
rok produkcji: nie starszy niż 2004
UWAGA:
a) Wykonawca wyposaży pojazd przeznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia w GPS, służące do lokalizowania.
Urządzenie GPS musi być włączone w trakcie wykonywania usług w ramach niniejszej umowy. Zamawiający przed
podpisaniem umowy sprawdzi czy pojazd jest wyposażony w GPS. W przypadku jego braku umowa nie zostanie podpisana
z winy Wykonawcy.
b) Wykonawca wyposaży Zamawiającego w oprogramowanie niezbędne do monitorowania ruchu pojazdów w trakcie
wykonywania usług. Oprogramowanie musi zapewniać archiwizowanie danych przez cały okres obowiązywania umowy.
2. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część (max. 3 części), warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i
finansowej, dysponowania odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia podlegają
sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 9
do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości i daty oraz miejsca wykonywania (wg załącznika nr 4)

b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),

c) wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia (załącznik Nr 6 ),

d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
e) dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ). W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część , należy
złożyć odpowiednią ilość Formularzy ofertowych.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część
Wykonawca składa oświadczenie na każdą z części odrębnie.
3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać,
które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 10 do SWZ).
W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część Wykonawca składa oświadczenie na każdą z części odrębnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie:
- dla części I – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części II – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części III – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części IV – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części V – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części VI – 1.000,00 zł
słownie: jeden tysiąc złotych
- dla części VII – 500,00 zł
słownie: pięćset złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 10 do
SWZ).
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym: Załącznk Nr 7 dla części I-VI do SWZ oraz załącznik Nr 7 dla części VII do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji całego zamówienia: od dnia 02.01.2024r. do dnia 31 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.