Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9- Partnerstwo Gminy Ustka” – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-59-842-07-30
1.5.8.) Numer faksu: 0-59-842-02-84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9- Partnerstwo Gminy Ustka” – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj w podziale na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-239899b8-59fb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035323/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9- partnerstwo Gminy Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Powyższa inwestycja ma być realizowana w ramach programu wieloletniego pn.: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Procedura na podstawie art. 304 i 305 ust. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; przekazuję informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania, w tym istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. W uprzednio przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na zadania nr 11 i 12 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11: Przebudowa drogi powiatowej nr 1125G na odcinku Rumsko-Równo poprzezwykonanie
ciągu pieszo-rowerowego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie drogi powiatowej nr 1125G na odcinku Rumsko-Równo na łącznej długości ok.
0,68km poprzez wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu cementowego o
szerokości 3,5m wraz z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 1,00m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 514124,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12: Przebudowa drogi powiatowej nr 1127G na odcinku Gać-początek drogi naterenie SPN
poprzez wykonanie ciągu pieszo-rowerowego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie drogi powiatowej nr 1127G na odcinku Gać-początek drogi na terenie SPN na
łącznej
długości ok. 0,60km poprzez wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu
cementowego o szerokości 3,5m wraz z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o
szerokości 1,00m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 440677,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe LOREK Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 41
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 805650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe LOREK Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 41
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup pistoletu samopowtarzalnego kal. 9x19 mm Parabellum wersja szkolna, przeznaczona do treningu bezstrzałowego wraz z wyposażeniem.
- Sprzedaż i dostawa do Stacji paliw Zamawiającego: wyrobów tytoniowych, płyn udo papierosów elektronicznych, wyrobów nowatorskich, urządzeń do waporyzacji, zestawów części do urządzeń do waporyzacji
- UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ 7 W SŁUPSKU
- Przygotowanie i dowożenie posiłków dzieciom do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" we Wrześciu w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Budowa ścieżki turystycznej "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki" w formule "projektuj i buduj"
- Przebudowa odcinków dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Strzyżów
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenu integracyjno - rekreacyjnego w Czerwieńsku".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP12) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.