Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396449/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00455908/01 - Wynik z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa oraz uruchomienie wizyjnego systemu monitoringu w mieście Bogatynia – w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogatynia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Daszyńskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 75 77 25 372
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bogatynia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bogatynia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418151
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00396449/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej zamawiającego Przed zmianą:
www.bip.bogatynia.pl
Po zmianie:
http://bip.bogatynia.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 19 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają:
- aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,00 złotych;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że:
4.1) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane (zakończone, zrealizowane w ramach dwóch umów) obejmujące swoim zakresem: dostawę, wdrożenie i integrację systemów monitoringu wizyjnego z analitykami obrazu (łącznie dwa elementy VMS + analityka) o wartości zamówienia minimum 1.000.000,00 zł brutto każda robota. Ponadto co najmniej jedna robota budowlana musi być wykonane w sektorze publicznym lub w przemyśle;
4.2) Skierują do realizacji zamówienia:
- co najmniej 2 osoby pracujące na stanowisku Project Manager posiadające certyfikaty Prince2 Practitioner lub równoważny (Certyfikaty PMI: Project Management Professional, Program Management Professional, Portfolio Management Professional, PMI Agile Certified Practitioner, PMI Professional in Business Analysis, PMI Risk Management Professional, PMI Scheduling Professional, Certyfikaty IPMA: Certified Project Management Associate, Certified Project Manager, Certified Senior Project Manager, Certified Project Director);
- co najmniej dwóch certyfikowanych specjalistów, którzy będą wdrażać platformę bezpieczeństwa VMS.
4.3) wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była na poziomie minimum 20 pracowników, w tym minimum 10 pracowników na stanowiskach technicznych zatrudnionych na umowę o pracę.
Wskazane w ppkt 4.2) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
4.4) aktualne certyfikaty ISO 20000, ISO 27001, ISO 9001 w zakresie sprzedaży systemów monitoringu wizyjnego i wdrażanie rozwiązań informatycznych do zarządzania sygnałem wizyjnym, wydanych przez akredytowane jednostki, które są członkami porozumienia o wzajemnym uznawaniu certyfikacji w ramach IAF (International Accreditation Forum).
W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Warunek ten dotyczy także wspólników spółki cywilnej.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt 14 ppkt 2 SWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonej ofercie wraz z załącznikami oraz innych oświadczeniach i dokumentach, złożonych przez Wykonawcę w trakcie postępowania, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 19 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają:
- aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,00 złotych;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że:
4.1) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane (zakończone, zrealizowane w ramach dwóch umów) obejmujące swoim zakresem: dostawę, wdrożenie i integrację systemów monitoringu wizyjnego z analitykami obrazu (łącznie dwa elementy VMS + analityka) o wartości zamówienia minimum 1.000.000,00 zł brutto każda robota. Ponadto co najmniej jedna robota budowlana musi być wykonane w sektorze publicznym lub w przemyśle;
4.2) Skierują do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobę pracującą na stanowisku Project Manager posiadającą certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny* (*Certyfikaty PMI: Project Management Professional, Program Management Professional, Portfolio Management Professional, PMI Agile Certified Practitioner, PMI Professional in Business Analysis, PMI Risk Management Professional, PMI Scheduling Professional, Certyfikaty IPMA: Certified Project Management Associate, Certified Project Manager, Certified Senior Project Manager, Certified Project Director) – w przypadku usprawiedliwionej nieobecności (np. choroby) osoby pracującej na stanowisku Project Manager posiadającej certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny* - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa tej osoby przez osobę o tych samych kwalifikacjach o lub wyższych;
- co najmniej dwóch certyfikowanych specjalistów, którzy będą wdrażać platformę bezpieczeństwa VMS.
4.3) wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była na poziomie minimum 20 pracowników, w tym minimum 10 pracowników na stanowiskach technicznych zatrudnionych na umowę o pracę.
Wskazane w ppkt 4.2) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
4.4) aktualne certyfikaty ISO 20000, ISO 27001, ISO 9001 w zakresie sprzedaży systemów monitoringu wizyjnego i wdrażanie rozwiązań informatycznych do zarządzania sygnałem wizyjnym, wydanych przez akredytowane jednostki, które są członkami porozumienia o wzajemnym uznawaniu certyfikacji w ramach IAF (International Accreditation Forum).
W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Warunek ten dotyczy także wspólników spółki cywilnej.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt 14 ppkt 2 SWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w złożonej ofercie wraz z załącznikami oraz innych oświadczeniach i dokumentach, złożonych przez Wykonawcę w trakcie postępowania, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-03 10:00
Po zmianie:
2022-11-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-03 11:00
Po zmianie:
2022-11-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-02
Po zmianie:
2022-12-06
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin" - II RAZ
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Sieniawce przy ul. Rolniczej 35 i 37.
- "Zakup z dostawą dwóch używanych samochodów ciężarowych z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego."
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni - II RAZ
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- BZP.271.51.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych (...) na os. Helena do zjazdu na wysokości ul. Jordana"
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- Opracowanie koncepcji głębokiej termomodernizacji dla 7 budynków pilotażowych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.