Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368890/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa ogólnodostępnej strefy rozwijania czynnej aktywności fizycznej i rekreacji na terenie Gminy Błonie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.blonie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogólnodostępnej strefy rozwijania czynnej aktywności fizycznej i rekreacji na terenie Gminy Błonie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7711bd9-3f28-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009163/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa ogólnodostępnej strefy rozwijania czynnej aktywności fizycznej i rekreacji na terenie Gminy Błonie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Interaktywna ścianka wspinaczkowa wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i montażem:1.1. Wymiary ścianki wspinaczkowej: długość od 3 m do 3.5 m szerokość od 4 m do 5 m.
1.2. Oprzyrządowanie:
a) Projektor/ rzutnik lampowy – nie mniej niż 9.000 lumenów.
b) panel do sterowania, monitor dotykowy skonfigurowany z projektorem/ rzutnikiem lampowym.
c) nagłośnienie.
1.3. Minimalna liczba gier – 10 z możliwością rozbudowania o kolejne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Wodny tor przeszkód:2.1. Wymiary: całkowita długość toru po złożeniu - minimalna 18 m; maksymalna: 19 m, szerokość maksymalna w najszerszym miejscu: 3 m.
2.2. Tor winien składać się z 3 szt. platform wejściowych, 2 szt. przeszkód i 1 szt. zjeżdżalni (wysokość zjeżdżalni po na pompowaniu nie mniejsza niż 1.5 metra).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Sprawnościowy tor przeszkód wraz montażem3.1. Wymiary:
a) wysokość całkowita konstrukcji nie może przekraczać 260 cm,
b) długość konstrukcji 750 cm – 800 cm
3.2. Preferowane rodzaje przeszkód:
ślizg, basen z piłeczkami, okienko portowe – minimum 500 mm średnicy, okienko z daszkiem przypominające mini domek, mostek pasowy, przejście pasowe, pochylnia (wejście), podest z otworem (przejście), wałek poziomy obracany, wałki poprzeczne, wałki wiszące, podest przeźroczysty, wieża z pasów, mini huśtawka (tzw. bocianie gniazdo).
3.3. Wygląd konstrukcji powinien być ze sobą spójny i nawiązywać do kolorów ziemi tj. odcieni brązowego, żółtego, odcieni zieleni, szarości czy beżu. Konstrukcja musi zawierać elementy ze sztucznej roślinności nawiązujących do tematu lasu, bądź dżungli.
3.4. Konstrukcja musi posiadać dwa poziomy oraz musi zostać wykonana w technologii zapewniającej bezpieczeństwo użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 121500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189973,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189973,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189973,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Grawitacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223062578
7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Września 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-389
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189973,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWIMSTONE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992752663
7.3.3) Ulica: Joachima Lelewela 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-505
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116998,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116998,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116998,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NANY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123328977
7.3.3) Ulica: Frezerów 3
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116998,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z BŁONI
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.