eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Rozbudowa strefy rodzinnej rekreacji na terenie Gminy Budzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa strefy rodzinnej rekreacji na terenie Gminy Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa strefy rodzinnej rekreacji na terenie Gminy Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed8ab15-2380-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032129/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Rozbudowa strefy rodzinnej rekreacji na terenie Gminy Budzyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków z UE w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność '' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157752,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plac zabaw w miejscowości Dziewoklucz
Zakres robót obejmuje montaż gotowych obiektów małej architektury – urządzeń rekreacyjnych na działce o nr ewidencyjnym 305/3 znajdującej się w miejscowości Dziewoklucz. Na działce znajdują się obecnie elementy zabawowe, które zostaną zdemontowane. Teren jest płaski, z gruntem jednorodnym porośniętym roślinnością trawiastą, bez zadrzewień i zakrzewień. Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej (ulica). Na części działki objętej planowaną inwestycją nie występują uzbrojenia terenu.
Projektowane urządzenia rekreacyjne nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej.
Nawierzchnią placu zabaw będzie płukany żwir. Plac wydzielony będzie z trawnika podwójną zakładką z geowłókniny.
Teren należy oczyścić z nieczystości, wykorytować, wywieść zebrany humus w miejsce składowania oraz przygotować nawierzchnię z żwiru płukanego i zamontować urządzenia rekreacyjne.

Lista projektowanych urządzeń:
1. tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.
2. ławka z oparciem- 1 szt.
3. zestaw zabawowy - 1 szt.
4. huśtawka potrójna - wahadłowa trzyosobowa (bocianie gniazdo, deska i kubełek)– 1 szt.
5. karuzela tarczowa klasyczna krzyżak – 1 szt.
6. bujak jednoosobowy sprężynowy – 1 szt.

2.2 Wymagania dotyczące wykonania inwestycji.
1) Montaż urządzeń poprzez zakotwienie w fundamentach betonowych, zgodnie z instrukcją producenta.
2) Wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-1:2017 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Urządzenia muszą być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela, numerem, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy (zgodnie z normą PN-EN1176-1:2017; PN-EN 1176-3:2017). Wszystkie urządzenia muszą posiadać potwierdzenie gwarancji.
3) Wszystkie materiały budowlane użyte do budowy powinny posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające ich zastosowanie oraz certyfikaty bezpieczeństwa ze znakiem „B".
4) Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi i Europejskimi Normami PN-EN 1176(1-7) :2017 oraz PN-EN 1177 i posiadać certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5) Wszystkie wymiary do dokładnego ustalenia na budowie.
6) Zmiany wprowadzone do projektu w trakcie realizacji obiektu każdorazowo uzgadniać z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. (W przypadku wątpliwości lub niejasności należy odpowiednio niezwłocznie zwrócić się z zapytaniem do projektanta lub/i do dostawcy określonego systemu/materiałów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 52584,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plac zabaw w miejscowości Wyszynki
Zakres robót obejmuje montaż gotowych obiektów małej architektury – urządzeń rekreacyjnych na fragmencie działki o nr ewidencyjnym 482/1 znajdującej się w miejscowości Wyszynki. Na działce znajduje się budynek świetlicy wiejskiej oraz elementy siłowni zewnętrznej i altana rekreacyjna. Teren jest płaski, z gruntem jednorodnym porośniętym roślinnością trawiastą, bez zadrzewień i zakrzewień. Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Na części działki objętej planowaną inwestycją nie występują uzbrojenia terenu.
Projektowane urządzenia rekreacyjne nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej.
Nawierzchnią placu zabaw będzie płukany żwir. Plac wydzielony będzie z trawnika podwójną zakładką z geowłókniny.
Teren należy oczyścić z nieczystości, wykorytować, wywieść zebrany humus w miejsce składowania oraz przygotować nawierzchnię z żwiru płukanego i zamontować urządzenia rekreacyjne.
Lista projektowanych urządzeń:
1. tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.
2. ławka z oparciem- 1 szt.
3. zestaw zabawowy - 1 szt.
4. huśtawka potrójna - wahadłowa trzyosobowa (bocianie gniazdo, deska i kubełek)– 1 szt.
5. karuzela tarczowa klasyczna krzyżak – 1 szt.
6. bujak jednoosobowy sprężynowy – 1 szt.

Wymagania dotyczące wykonania inwestycji.
1) Montaż urządzeń poprzez zakotwienie w fundamentach betonowych, zgodnie z instrukcją producenta.
2) Wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-1:2017 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Urządzenia muszą być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela, numerem, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy (zgodnie z normą PN-EN1176-1:2017; PN-EN 1176-3:2017). Wszystkie urządzenia muszą posiadać potwierdzenie gwarancji.
3) Wszystkie materiały budowlane użyte do budowy powinny posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające ich zastosowanie oraz certyfikaty bezpieczeństwa ze znakiem „B".
4) Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi i Europejskimi Normami PN-EN 1176(1-7) :2017 oraz PN-EN 1177 i posiadać certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5) Wszystkie wymiary do dokładnego ustalenia na budowie.
6) Zmiany wprowadzone do projektu w trakcie realizacji obiektu każdorazowo uzgadniać z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. (W przypadku wątpliwości lub niejasności należy odpowiednio niezwłocznie zwrócić się z zapytaniem do projektanta lub/i do dostawcy określonego systemu/materiałów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 52584,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plac zabaw w miejscowości Brzekiniec
Zakres robót obejmuje montaż gotowych obiektów małej architektury – urządzeń rekreacyjnych na fragmencie działki o nr ewidencyjnym 11/32 znajdującej się w miejscowości Brzekiniec. Teren jest płaski, z gruntem jednorodnym porośniętym roślinnością trawiastą, bez zadrzewień i zakrzewień. Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej. Na części działki objętej planowaną inwestycją nie występują uzbrojenia terenu.
Projektowane urządzenia rekreacyjne nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej.
Nawierzchnią placu zabaw będzie płukany żwir. Plac wydzielony będzie z trawnika podwójną zakładką z geowłókniny.
Teren należy oczyścić z nieczystości, wykorytować, wywieść zebrany humus w miejsce składowania oraz przygotować nawierzchnię z żwiru płukanego i zamontować urządzenia rekreacyjne.
Lista projektowanych urządzeń:
1. tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.
2. ławka z oparciem- 1 szt.
3. zestaw zabawowy - 1 szt.
4. huśtawka potrójna - wahadłowa trzyosobowa (bocianie gniazdo, deska i kubełek)– 1 szt.
5. karuzela tarczowa klasyczna krzyżak – 1 szt.
6. bujak jednoosobowy sprężynowy – 1 szt.


Wymagania dotyczące wykonania inwestycji.
1) Montaż urządzeń poprzez zakotwienie w fundamentach betonowych, zgodnie z instrukcją producenta.
2) Wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-1:2017 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Urządzenia muszą być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela, numerem, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy (zgodnie z normą PN-EN1176-1:2017; PN-EN 1176-3:2017). Wszystkie urządzenia muszą posiadać potwierdzenie gwarancji.
3) Wszystkie materiały budowlane użyte do budowy powinny posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające ich zastosowanie oraz certyfikaty bezpieczeństwa ze znakiem „B".
4) Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi i Europejskimi Normami PN-EN 1176(1-7) :2017 oraz PN-EN 1177 i posiadać certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5) Wszystkie wymiary do dokładnego ustalenia na budowie.
6) Zmiany wprowadzone do projektu w trakcie realizacji obiektu każdorazowo uzgadniać z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. (W przypadku wątpliwości lub niejasności należy odpowiednio niezwłocznie zwrócić się z zapytaniem do projektanta lub/i do dostawcy określonego systemu/materiałów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 52584,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68830,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158203,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68830,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68830,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68830,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158203,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68830,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68830,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68830,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158203,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68830,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68830,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.