Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299944054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzejowska 81
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3941023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpwloszczowa.zamowienia@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b901aa-2ea0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003386/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 T Gościencin - Silpia mała - gr. woj. Świętokrzyskiego (Kuźnica Grodziska) od km 5+341,72 do km 6+296,03 na odcinku granica województwa - Silpia Mała
1.1.14 Remont drogi powiatowej nr 1881 T Wola Wiśniowa - Ludwinów - Bebelno - Krzepin - Wałkonowy - Ropocice od km 13+390 do km 13+880 w miejscowości Krzepin
1.1.15 Remont drogi powiatowej nr 1908 T Żeleźnica - Oleszno w km od 0+330 do km 1+710 na odcinku Żeleźnica - wiadukt nad torami CMK
1.1.16 Remont drogi powiatowej nr 1910 T Chotów - Krasocin w km od 6+985 do km 7+233 na odcinku ulicy Floriańskiej w Krasocinie
1.1.17 Remont drogi powiatowej nr 1176 T Rogienice - Ogarka - Lipno - Węgleszyn - Mniszek w km od 0+012 do km 1+449 na odcinku Rogienice - Ogarka
1.1.18 Remont drogi powiatowej nr 1888 T w km od 2+670 do km 3+110 w miejscowości Chlewska Wola
1.1.19 Remont drogi powiatowej nr 1915 T Rogalów - Karolinów - Mieczyn od km 6+103 do km 7+228 na odcinku Karolinów - Mieczyn
1.1.20 Remont drogi powiatowej nr 1372 T Wólka - Lasocin - Fryszerka - Jakubów w km od 0+000 do km 0+723 odc. granica powiatu - Wojciechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.DZ.2610.14.2022.HS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7830255,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 T Gościencin – Silpia Mała – gr. woj. Świętokrzyskiego (Kuźnica Grodziska) od km 5+341,72 do km 6+296,03 na odcinku granica województwa – Silpia MałaZamówienie obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- konstrukcja nawierzchni jezdni KR2 G4 od km 5+341,72 do km 5+571,63,
- konstrukcja nawierzchni jezdni KR2 G1 od km 5+571,63 do km 6+296,03
- odwodnienie,
- odmulenie rowu,
- umocnienie pobocza,
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Załączonej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1765183,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Remont drogi powiatowej nr 1881 T Wola Wiśniowa – Ludwinów – Bebelno – Krzepin - Wałkonowy – Ropocice od km 13+390 do km 13+880 w miejscowości KrzepinZamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- wykonanie remontu istniejącego przepustu
- wykonanie poboczy i zjazdów
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 540006,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Remont drogi powiatowej nr 1908 T Żeleźnica – Oleszno w km od 0+330 do km 1+710 na odcinku Żeleźnica – wiadukt nad torami CMKZamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1962480,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Remont drogi powiatowej nr 1910 T Chotów – Krasocin w km od 6+985 do km 7+233na odcinku ulicy Floriańskiej w Krasocinie
Zamówienie obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie nawierzchni,
- regulacja wysokościowa
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 347792,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Remont drogi powiatowej nr 1176 T Rogienice – Ogarka – Lipno – Węgleszyn – Mniszek w km od 0+012 do km 1+449 na odcinku Rogienice - OgarkaZamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1083799,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Remont drogi powiatowej nr 1888 T w km od 2+670 do km 3+110 w miejscowościChlewska Wola
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 329205,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – Remont drogi powiatowej nr 1915 T Rogalów – Karolinów – Mieczyn od km 6+103 do km 7+228 na odcinku Karolinów - MieczynZamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie nawierzchni,
- wykonanie remontu istniejącego przepustu
- wykonanie poboczy i zjazdów
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1091302,55 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 – Remont drogi powiatowej nr 1372 T Wólka – Lasocin – Fryszerka – Jakubów w km od 0+000do km 0+723 odc. Granica powiatu - Wojciechów
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe,
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 710485,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , nie zostały mu przyznane , a Zamawiający zastrzegł powyższa możliwość w SWZ. Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych. W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w części ( zadanie 1) jest konieczne i uzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299742,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502859,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299742,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy DUKT Sp. z o.o., Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299742,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 3 ) jest konieczne i uzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 4) jest konieczne i uzasadnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 5) jest konieczne i uzasadnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 6) jest konieczne i uzasadnione.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 7) jest konieczne i uzasadnione.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 8) jest konieczne i uzasadnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.