eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299944054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzejowska 81

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3941023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpwloszczowa.zamowienia@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b901aa-2ea0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003386/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 T Gościencin - Silpia mała - gr. woj. Świętokrzyskiego (Kuźnica Grodziska) od km 5+341,72 do km 6+296,03 na odcinku granica województwa - Silpia Mała

1.1.14 Remont drogi powiatowej nr 1881 T Wola Wiśniowa - Ludwinów - Bebelno - Krzepin - Wałkonowy - Ropocice od km 13+390 do km 13+880 w miejscowości Krzepin

1.1.15 Remont drogi powiatowej nr 1908 T Żeleźnica - Oleszno w km od 0+330 do km 1+710 na odcinku Żeleźnica - wiadukt nad torami CMK

1.1.16 Remont drogi powiatowej nr 1910 T Chotów - Krasocin w km od 6+985 do km 7+233 na odcinku ulicy Floriańskiej w Krasocinie

1.1.17 Remont drogi powiatowej nr 1176 T Rogienice - Ogarka - Lipno - Węgleszyn - Mniszek w km od 0+012 do km 1+449 na odcinku Rogienice - Ogarka

1.1.18 Remont drogi powiatowej nr 1888 T w km od 2+670 do km 3+110 w miejscowości Chlewska Wola

1.1.19 Remont drogi powiatowej nr 1915 T Rogalów - Karolinów - Mieczyn od km 6+103 do km 7+228 na odcinku Karolinów - Mieczyn

1.1.20 Remont drogi powiatowej nr 1372 T Wólka - Lasocin - Fryszerka - Jakubów w km od 0+000 do km 0+723 odc. granica powiatu - Wojciechów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.DZ.2610.14.2022.HS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7830255,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 T Gościencin – Silpia Mała – gr. woj. Świętokrzyskiego (Kuźnica Grodziska) od km 5+341,72 do km 6+296,03 na odcinku granica województwa – Silpia Mała
Zamówienie obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- konstrukcja nawierzchni jezdni KR2 G4 od km 5+341,72 do km 5+571,63,
- konstrukcja nawierzchni jezdni KR2 G1 od km 5+571,63 do km 6+296,03
- odwodnienie,
- odmulenie rowu,
- umocnienie pobocza,
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Załączonej dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1765183,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Remont drogi powiatowej nr 1881 T Wola Wiśniowa – Ludwinów – Bebelno – Krzepin - Wałkonowy – Ropocice od km 13+390 do km 13+880 w miejscowości Krzepin
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- wykonanie remontu istniejącego przepustu
- wykonanie poboczy i zjazdów
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 540006,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Remont drogi powiatowej nr 1908 T Żeleźnica – Oleszno w km od 0+330 do km 1+710 na odcinku Żeleźnica – wiadukt nad torami CMK
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1962480,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Remont drogi powiatowej nr 1910 T Chotów – Krasocin w km od 6+985 do km 7+233
na odcinku ulicy Floriańskiej w Krasocinie
Zamówienie obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie nawierzchni,
- regulacja wysokościowa
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 347792,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Remont drogi powiatowej nr 1176 T Rogienice – Ogarka – Lipno – Węgleszyn – Mniszek w km od 0+012 do km 1+449 na odcinku Rogienice - Ogarka
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1083799,09 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Remont drogi powiatowej nr 1888 T w km od 2+670 do km 3+110 w miejscowości
Chlewska Wola
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 329205,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – Remont drogi powiatowej nr 1915 T Rogalów – Karolinów – Mieczyn od km 6+103 do km 7+228 na odcinku Karolinów - Mieczyn
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie nawierzchni,
- wykonanie remontu istniejącego przepustu
- wykonanie poboczy i zjazdów
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1091302,55 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – Remont drogi powiatowej nr 1372 T Wólka – Lasocin – Fryszerka – Jakubów w km od 0+000
do km 0+723 odc. Granica powiatu - Wojciechów
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe,
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załącznikach do SWZ, tj:
a) Projekcie umowy,
b) Przedmiarze robót
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 710485,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , nie zostały mu przyznane , a Zamawiający zastrzegł powyższa możliwość w SWZ. Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych. W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w części ( zadanie 1) jest konieczne i uzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299742,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502859,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299742,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy DUKT Sp. z o.o., Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.3) Ulica: Przedborska 84

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299742,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 3 ) jest konieczne i uzasadnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 4) jest konieczne i uzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 5) jest konieczne i uzasadnione.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 6) jest konieczne i uzasadnione.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 7) jest konieczne i uzasadnione.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości sfinansowania przedmiotowego zamówienia ze środków własnych.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania
w części (zadanie nr 8) jest konieczne i uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.