eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40973ce-31fd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00498508/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316997,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion warszawski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 1 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ciechanowski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 2 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ostrołęcki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 3 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion płocki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 4 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion radomski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 5 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion siedlecki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 6 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion warszawski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 7 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego – zasięg wydania subregion ciechanowski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 8 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 8 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion ostrołęcki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 9 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 9 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion płocki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 10 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 10 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion radomski.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 11 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 11 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion siedlecki.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 12 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 12 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58056,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301582526

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 65,00%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11394,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39606,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11394,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598

7.3.3) Ulica: Okulickiego 39

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11394,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301582526

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 43,00%.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389636073

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 41,00%.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16039,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16039,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598

7.3.3) Ulica: Okulickiego 39

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16039,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58671,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58671,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katolickie Radio Podlasie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005173923-00037

7.3.3) Ulica: Bpa I. Świrskiego 56

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58671,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13756,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232

7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10002,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232

7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10002,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13490,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13490,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13490,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699

7.3.3) Ulica: Domaniewska 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13490,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10002,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232

7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10002,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13062,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598

7.3.3) Ulica: Okulickiego 39

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siedlecka Oficyna Wydawnicza „Podlasie” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005184878

7.3.3) Ulica: Bp. Ignacego Świrskiego 43a

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.