eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-090/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3ffde6-f37f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-090/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 703955,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady biodegradowalne, gabaryty, makulatura) z nieruchomości niezamieszkałych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w ilościach i rozmiarach określonych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), z zastrzeżeniem, że pojemniki na odpady gabarytowe i biodegradowalne o pojemności 7000 l (trawa, liście) będą podstawiane na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia. Pojemniki winne być wykonane z plastiku, posiadać pokrywy otwierane od góry i posiadać opisy i kolorystykę odpowiadającą poszczególnym rodzajom odpadów. Nie dotyczy to pojemników KP5 i KP7;
2) wykonywanie usług zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i częstotliwością określoną w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ). Szczegółowy harmonogram uwzględniający dni odbieranie odpadów w ciągu tygodnia zostanie ustalony przed rozpoczęciem świadczenia usług z Koordynatorami Sekcji Działu Administracyjno-Gospodarczego-Kampusy, administratorami domów studenckich oraz Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego, odpowiedzialnymi za administrowanie poszczególnymi obiektami Zamawiającego;
3) wykonywanie usług polegających na odbieraniu odpadów biodegradowalnych z pojemników o pojemności 7000 l, gabarytów i makulatury odbywać się będzie każdorazowo na zlecenie przekazane Wykonawcy za pośrednictwem poczty e-mail przez kierowników administracyjnych odpowiedzialnych za poszczególne obiekty;
4) za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem zamówienia, odpowiedzialność ponosi Wykonawca;
5) sprzęt (w tym kontenery i pojemniki), materiały oraz transport niezbędny do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca;
6) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku wokół ustawionych kontenerów i pojemników w promieniu przynajmniej 2 m przy każdorazowym opróżnianiu pojemników;
7) Wykonawca odbierający odpady komunalne od Zamawiającego jest zobowiązany do przekazywania odebranych odpadów do instalacji spełniających wymagania dla instalacji komunalnych (odpowiednich dla przedmiotu zamówienia), które zostały oddane do użytkowania i posiadają wymagane decyzje pozwalające na przetwarzanie odpadów:
a) selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady (podwykonawcy) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) zmieszanych odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zapewniającej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy o odpadach, z zastrzeżeniem art. 158 ust. 4 tej ustawy, zwanej tu także zgodnie z dotychczasowym nazewnictwem regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych lub RIPOK,
c) bioodpadów i odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
3. Usługi świadczone będą na warunkach określonych w Projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Minimalna wymagana przez Zamawiającego norma poziomu emisji spalin pojazdów, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia to EURO 4, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375850,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1301259,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375850,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe LEKARO Jolanta Zagórska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013288815

7.3.3) Ulica: Wola Ducka 70A,

7.3.4) Miejscowość: Glinianka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375850,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-03 do 2023-11-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.