eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Prace utrzymaniowe cieku Chudowskiego w km 0+000-1+187 w m. Przyszowice, gm. Giera³towice"



Og³oszenie z dnia 2022-10-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace utrzymaniowe cieku Chudowskiego w km 0+000-1+187 w m. Przyszowice, gm. Giera³towice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯elazna 59a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Gliwicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 368302575

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 2

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100

1.11.6.) Województwo: ¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl lub zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: gliwice.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace utrzymaniowe cieku Chudowskiego w km 0+000-1+187 w m. Przyszowice, gm. Giera³towice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e484e14-56a7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416260

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00068742/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.316 Prace utrzymaniowe cieku Chudowskiego w km 0+000-1+187 w m. Przyszowice, gm. Giera³towice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej –
zwanej dalej „Platform±” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/ w zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.
5. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem
z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),
Wykonawca korzysta z zak³adki „Zapytaj”. Zak³adka ta s³u¿y równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych
razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz
zamówienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w og³oszeniu o zamówieniu, s³u¿y jedynie do przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania
informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê
za po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych
odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa
w SWZ, s± to oryginalne dokumenty lub o¶wiadczenia w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Cyfrowe
odwzorowania dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, s± to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ
sporz±dzonych w postaci papierowej po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em cyfrowego
odwzorowania dokumentu lub o¶wiadczenia dokonuje siê w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy. Oferta sporz±dzanej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany zosta³ w Instrukcji oferenta
dostêpnej na Platformie. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ wraz z przekazaniem tych informacji, ma
prawo zastrzec informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W
przypadku zastrzegania informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ je w wydzielonym (odrêbnym) pliku (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) i oznaczyæ je podczas sk³adania oferty w Platformie opcj± „Tajemnica przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± w Warszawie przy ul. ¯elaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP mo¿liwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postêpowania GL.ROZ.2810.110.2022.EWK prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO
i) nie przys³uguje Pañstwu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.110.2022.EWK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 162534,45 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty na zadaniu pn.: „Prace utrzymaniowe cieku Chudowskiego w km 0+000-1+187 w m. Przyszowice, gm. Giera³towice.”
Roboty bêd± polega³y m. innymi na:
• rêcznym wykoszeniu porostów gêstych, twardych ze skarp cieku wraz z wygrabieniem;
• rêcznym wykoszeniu porostów gêstych, twardych z dna cieku wraz z wygrabieniem;
• hakowaniu ro¶lin korzeni±cych siê w dnie;
• rêcznym ¶cinaniu zakrzaczeñ wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem;
• udro¿nieniu koryta poprzez wykop gruntu z dna cieku wraz z wywozem urobku na odleg³o¶æ do 3 km;

Powy¿sze zadanie polegaæ bêdzie na wykonaniu konserwacji koryta cieku w celu zapewnienia stabilno¶ci i dro¿no¶ci koryta oraz swobodnego sp³ywu wód.
Zakres prac nale¿y wykonaæ z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z przedmiarem robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowi±zuj±cymi normami oraz sztuk± budowlan±.

Szczegó³owy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia z podaniem lokalizacji okre¶la:
• przedmiar robót,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac z zakresu utrzymania wód oraz remontu lub konserwacji urz±dzeñ wodnych,
• mapa sytuacyjna z naniesion± lokalizacj± robót do wykonania

Szczegó³owy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia z podaniem lokalizacji okre¶laj±:

1) Za³±cznik nr 1 do SWZ_Opis Przedmiotu Zamówienia
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót z Zakresu Utrzymania Wód oraz Remontu i Konserwacji Urz±dzeñ Wodnych.
3) Za³±cznik nr 11 do SWZ_Przedmiar Robót
4) Za³±cznik nr 10 do SWZ_Mapa pogl±dowa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

1.1 cena brutto – waga 60 %
1.2 termin wykonania – waga 40 %

2. Ocena ofert zostanie dokonana wg poni¿szego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.

3. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana bêdzie na poni¿szych zasadach:
3.1 Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najni¿szej ze wszystkich wa¿nych ofert, wg poni¿szego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert podlegaj±cych ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.

3.2 Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania, w nastêpuj±cy sposób:

1) za zaoferowanie terminu wykonania do 2 tygodni od daty przekazania terenu robót - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 3 tygodni od daty przekazania terenu robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 4 tygodni od daty przekazania terenu robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów,

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje ¿adnego okresu terminu wykonania lub zadeklaruje wiêcej ni¿ jeden termin wykonania, Zamawiaj±cy przyjmie najd³u¿szy termin wykonania wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ, Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania przyjmie termin zadeklarowany w z³o¿onej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania d³u¿szy od maksymalnego 4 tygodniowego terminu wykonania wskazanego w SWZ, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, jako niezgodn± z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

1 posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ siê posiadaniem do¶wiadczenia umo¿liwiaj±cego realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.

Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie zrealizowa³ co najmniej:
- jedn± robotê polegaj±c± na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kana³u o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 65.000,00 z³ brutto.
Zadania musz± byæ zakoñczone i potwierdzone protoko³em odbioru koñcowego.
Jako wykonanie robót nale¿y rozumieæ wykonanie i zakoñczenie robót potwierdzone ¶wiadectwem przejêcia lub protoko³em odbioru koñcowego robót.

Uwaga: Wykonawca wska¿e wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y one wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. o¶wiadczenie wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodne ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci Za³±cznika nr 9 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy;
2. pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik;
3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 roku poz. 835) ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. o¶wiadczenie, zgodne w tre¶ci z o¶wiadczeniem zamieszczonym w Za³±czniku Nr 4 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zamieszczono w Za³±czniku Nr 4 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
5.1 zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
5.2 sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6. O¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ, w przypadkach, gdy Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy, dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w
rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y
wpisaæ w Formularzu oferty.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej) z którego wynika takie pe³nomocnictwo
nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt 10.4 SWZ.
5. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika Nr 3 do
SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych czê¶ci zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na zasadach okre¶lonych w § 14 Wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê oraz dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy Pzp, na zasadach i w terminach okre¶lonych dla warto¶ci zamówienia równej lub przekraczaj±cej kwoty okre¶lone w przepisach okre¶lonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. ¦rodkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 19.1 SWZ s±:
2.1. Odwo³anie.
2.2. Skarga do s±du.
3. Kwestie dotycz±ce odwo³ania uregulowane s± w art. 513 – 578 ustawy Pzp.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej stronom i uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. Kwestie dotycz±ce skargi do s±du regulowane s± w art. 579 – 590 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.