eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Woźniki › Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Woźniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 36 69 900

1.5.8.) Numer faksu: 36 69 905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wozniki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2fc5e63-4e12-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039257/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2074000,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dróg gminnych, polegającą na wykonaniu nowych nawierzchni jezdni z betonu, utwardzeniu obu stron poboczy wykonanego z kruszywa łamanego i istniejących zjazdów.
Zakres opracowania obejmuje drogi gminne:
- ul. Cicha, Dyrdy,
- ul. Dworcowa, Woźniki,
- ul. Grójecka, Psary,
- ul. Leśna, Mzyki,
- Niegolewka,
- ul. Partyzantów, Piasek,
- ul. Plebiscytowa, Lubsza,
- Sulów,
- ul. Wiejska, Kamieńskie Młyny.
Zakres prac obejmuje:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni,
- profilowanie istniejącej podbudowy,
- regulacja urządzeń,
- wykonanie nowej nawierzchni drogi,
- wykonanie nowej nawierzchni poboczy,
- urządzenie zieleni.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiąca załącznik do SWZ.
2) Ponieważ zadanie realizowane w ramach zamówienia publicznego przeznaczone jest do użytku osób fizycznych zadanie winno być realizowane z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, wynikających z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2240).
3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 1696747 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej w Woźnikach w ulicy bocznej od ul. Młyńskiej.
Zakres prac:
- budowa sieci wodociągowej ?90 o łącznej długości 148,9 mb
- włączenie do istniejącej sieci wodociągowej DN 110mm w punkcie "W1",
- zabudowa 1 sztuki hydrantu podziemnego DN80mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiąca załącznik do SWZ.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 68617 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę dwóch placów zabaw w Woźnikach, znajdujących się przy ulicach: Dworcowej oraz Obrony Narodowej.
Przebudowa i rozbudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Dworcowej będzie polegać na: powiększeniu powierzchni przeznaczonej na plac zabaw, wykonaniu ogrodzenia oraz urządzeń zabawowych, montażu ławek, leżaków oraz koszy na śmieci, zagospodarowaniu części placu zielenią niską oraz piaskiem.
Przebudowa i rozbudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Obrony Narodowej będzie polegać na: dołożeniu elementów malej architektury oraz montażu ławek, leżaków, koszy na śmieci, stolików z ławkami, stołu do gry w szachy/warcaby, zagospodarowaniu części placu zielenią niską i wysoką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiąca załącznik do SWZ.
2) Ponieważ zadanie realizowane w ramach zamówienia publicznego przeznaczone jest do użytku osób fizycznych zadanie winno być realizowane z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, wynikających z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2240).
3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 208391 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej szafy telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. Konieczność przebudowy szafy wynika z występującej kolizji ze zjazdem z drogi wojewódzkiej, ul. Asfaltowej w Woźnikach.
Zakres robot obejmuje:
- budowę studni kablowej typu SKO-2g z pokrywą typu ciężkiego ryglowaną,
- budowę szafy telekomunikacyjnej o pojemności 1200 par,
- budowę kabla rozdzielczego XzTKMXpw 25x4x0,6,
- zabezpieczenie kabla rozdzielczego rurą HDPE ?110/6,3,
- zabezpieczenie kabla energetycznego niskiego napięcia rurą dwudzielną ?110.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiąca załącznik do SWZ.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 39430 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją inwestycji pn.: " Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim ". Nadzór inwestorski obejmuje następujące zadania:
- zadanie nr 1 - Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim- "Modernizacja dróg w gminie Woźniki - nawierzchnie bitumiczne dróg gminnych
- zadanie nr 2 - Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim- Budowa odcinka sieci wodociągowej w Woźnikach w ulicy bocznej od ul. Młyńskiej.
- zadanie nr 3 - Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich poprzez rozbudowę i przebudowę 2 placów zabaw
- zadanie nr 4 - Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim- Przebudowa szafy telekomunikacyjnej przy ul. Asfaltowej w Woźnikach

Szczegółowy zakres robót budowlanych, objętych nadzorem wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023., poz. 682),
2. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą Inwestycji,
3. wspieranie Zamawiającego i Inwestora we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Przedmiotu Umowy.
4. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
5. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,
6. kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
7. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą Inwestycji,
8. weryfikacja przedłożonych kosztorysów na roboty zamienne lub dodatkowe.
9. nadzorowanie robót zamiennych lub dodatkowych.
10. prowadzenie bieżącej dokumentacji fotograficznej budowy.
11. bezwzględne zachowanie w tajemnicy informacji pozyskanych w trakcie realizacji umowy.
12. dbałość o interesy zamawiającego w trakcie realizacji umowy
13. składanie raportów na piśmie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Inwestycji,
14. uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
15. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji,
16. organizacja i prowadzenie narad budowy co dwa tygodnie.
17. sporządzanie szczegółowych protokołów, wykazów, zestawień, w tym protokołu inwentaryzacji robót w toku, w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót.
18. regularny pobyt inspektora nadzoru na budowie potwierdzony podpisem na liście obecności przechowywanej w biurze budowy dostosowany do pracy wykonawcy robót budowlanych i wymagań Inwestora.
19. opracowywanie dwutygodniowego raportu z zrealizowanych prac na budowie oraz raportu miesięcznego, w którym zestawione będą informacje: o postępie robót, realizacji robót w zgodności z harmonogramem, TER i TES.
20. bieżące prowadzenie TER-tabeli elementów rozliczeniowych w zgodności z przedmiarem i zawartym kontraktem z Wykonawcą robót oraz TES-tabeli elementów scalonych dla poszczególnych branż robót.
21. przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji - raport końcowy
22. weryfikacja kart obmiarowych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
23. pełny udział we wszystkich czynnościach odbiorowych, a w szczególności odbioru robót zanikowych, odbiorów częściowych, technicznych oraz odbioru końcowego.
24. zapewnienie udziału w procesie budowy specjalisty d/s. rozliczeń oraz weryfikacji dokumentów rozliczeniowych. Po zakończeniu i rozliczeniu Nadzór Inwestorski będzie brał udział w przeglądach gwarancyjnych oraz innych zdarzeniach związanych z brakiem możliwości eksploatacji wybudowanych urządzeń i instalacji w czasie okresu gwarancji.
25. inspektor w branży konstrukcyjno-budowlanej pełnić będzie funkcję kierownika zespołu nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 60813 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie. Niniejsze postepowanie było przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej "Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1687/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: "Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim". Zadanie było podzielone na 5 części, na dwie części (zadanie nr 3 i 4) nie złożono ofert - w związku z tym zadania podlegały unieważnieniu. Ponadto jeden Wykonawca złożył ofertę na dwa zadania (nr 1 i nr 2), a w SWZ był zapis że można złożyć ofertę tylko na jedno zadanie - w związku z tym oferta podlegała odrzuceniu i tym sposobem nie byłoby Wykonawcy również na zadanie nr 2. Zadanie nr 5 - nadzór inwestorski był przewidziany dla zadań 1,2,3,4. Zgodnie z zapisami Polskiego Ładu Zamawiający otrzyma promesę tylko jeśli wyłoni Wykonawców na wszystkie zadania, w tym przypadku jest to niemożliwe, dlatego Zamawiający skorzystał z zapisu w ogłoszeniu o zamówieniu, który mówi że "Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający ustalił że takie rozwiązanie będzie najlepsze gdyż unieważniając tylko poszczególne zadania i ogłaszając na te zadania nowe postepowanie nie pozwoli na wykonanie inwestycji w terminach określonych w aktualnym przetargu (zadanie nr 1 - 15.11.2023 r., zadanie nr 2 - 15.11.2023 r. zadanie nr 3 - 24.11.2023 r. zadanie nr 4 - 15.11.2023 r. zadanie nr 5 - 30.11.2023 r.). Zamawiający nie może podpisać umów na zadania, które nie podlegają unieważnieniu przed rozstrzygnięciem kolejnego przetargu na pozostałe zadania, gdyż nie otrzyma promesy. Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie postepowania było konieczne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie. Niniejsze postepowanie było przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej "Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1687/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: "Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim". Zadanie było podzielone na 5 części, na dwie części (zadanie nr 3 i 4) nie złożono ofert - w związku z tym zadania podlegały unieważnieniu. Ponadto jeden Wykonawca złożył ofertę na dwa zadania (nr 1 i nr 2), a w SWZ był zapis że można złożyć ofertę tylko na jedno zadanie - w związku z tym oferta podlegała odrzuceniu i tym sposobem nie byłoby Wykonawcy również na zadanie nr 2. Zadanie nr 5 - nadzór inwestorski był przewidziany dla zadań 1,2,3,4. Zgodnie z zapisami Polskiego Ładu Zamawiający otrzyma promesę tylko jeśli wyłoni Wykonawców na wszystkie zadania, w tym przypadku jest to niemożliwe, dlatego Zamawiający skorzystał z zapisu w ogłoszeniu o zamówieniu, który mówi że "Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający ustalił że takie rozwiązanie będzie najlepsze gdyż unieważniając tylko poszczególne zadania i ogłaszając na te zadania nowe postepowanie nie pozwoli na wykonanie inwestycji w terminach określonych w aktualnym przetargu (zadanie nr 1 - 15.11.2023 r., zadanie nr 2 - 15.11.2023 r. zadanie nr 3 - 24.11.2023 r. zadanie nr 4 - 15.11.2023 r. zadanie nr 5 - 30.11.2023 r.). Zamawiający nie może podpisać umów na zadania, które nie podlegają unieważnieniu przed rozstrzygnięciem kolejnego przetargu na pozostałe zadania, gdyż nie otrzyma promesy. Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie postepowania było konieczne.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie. Niniejsze postepowanie było przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej "Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1687/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: "Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim". Zadanie było podzielone na 5 części, na dwie części (zadanie nr 3 i 4) nie złożono ofert - w związku z tym zadania podlegały unieważnieniu. Ponadto jeden Wykonawca złożył ofertę na dwa zadania (nr 1 i nr 2), a w SWZ był zapis że można złożyć ofertę tylko na jedno zadanie - w związku z tym oferta podlegała odrzuceniu i tym sposobem nie byłoby Wykonawcy również na zadanie nr 2. Zadanie nr 5 - nadzór inwestorski był przewidziany dla zadań 1,2,3,4. Zgodnie z zapisami Polskiego Ładu Zamawiający otrzyma promesę tylko jeśli wyłoni Wykonawców na wszystkie zadania, w tym przypadku jest to niemożliwe, dlatego Zamawiający skorzystał z zapisu w ogłoszeniu o zamówieniu, który mówi że "Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający ustalił że takie rozwiązanie będzie najlepsze gdyż unieważniając tylko poszczególne zadania i ogłaszając na te zadania nowe postepowanie nie pozwoli na wykonanie inwestycji w terminach określonych w aktualnym przetargu (zadanie nr 1 - 15.11.2023 r., zadanie nr 2 - 15.11.2023 r. zadanie nr 3 - 24.11.2023 r. zadanie nr 4 - 15.11.2023 r. zadanie nr 5 - 30.11.2023 r.). Zamawiający nie może podpisać umów na zadania, które nie podlegają unieważnieniu przed rozstrzygnięciem kolejnego przetargu na pozostałe zadania, gdyż nie otrzyma promesy. Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie postepowania było konieczne.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie. Niniejsze postepowanie było przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej "Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1687/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: "Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim". Zadanie było podzielone na 5 części, na dwie części (zadanie nr 3 i 4) nie złożono ofert - w związku z tym zadania podlegały unieważnieniu. Ponadto jeden Wykonawca złożył ofertę na dwa zadania (nr 1 i nr 2), a w SWZ był zapis że można złożyć ofertę tylko na jedno zadanie - w związku z tym oferta podlegała odrzuceniu i tym sposobem nie byłoby Wykonawcy również na zadanie nr 2. Zadanie nr 5 - nadzór inwestorski był przewidziany dla zadań 1,2,3,4. Zgodnie z zapisami Polskiego Ładu Zamawiający otrzyma promesę tylko jeśli wyłoni Wykonawców na wszystkie zadania, w tym przypadku jest to niemożliwe, dlatego Zamawiający skorzystał z zapisu w ogłoszeniu o zamówieniu, który mówi że "Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający ustalił że takie rozwiązanie będzie najlepsze gdyż unieważniając tylko poszczególne zadania i ogłaszając na te zadania nowe postepowanie nie pozwoli na wykonanie inwestycji w terminach określonych w aktualnym przetargu (zadanie nr 1 - 15.11.2023 r., zadanie nr 2 - 15.11.2023 r. zadanie nr 3 - 24.11.2023 r. zadanie nr 4 - 15.11.2023 r. zadanie nr 5 - 30.11.2023 r.). Zamawiający nie może podpisać umów na zadania, które nie podlegają unieważnieniu przed rozstrzygnięciem kolejnego przetargu na pozostałe zadania, gdyż nie otrzyma promesy. Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie postepowania było konieczne.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie. Niniejsze postepowanie było przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej "Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1687/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: "Budowa i rozbudowa infrastruktury technicznej, w tym drogowej, wodociągowej, rekreacyjnej i telekomunikacyjnej w Gminie Woźniki wraz z nadzorem inwestorskim". Zadanie było podzielone na 5 części, na dwie części (zadanie nr 3 i 4) nie złożono ofert - w związku z tym zadania podlegały unieważnieniu. Ponadto jeden Wykonawca złożył ofertę na dwa zadania (nr 1 i nr 2), a w SWZ był zapis że można złożyć ofertę tylko na jedno zadanie - w związku z tym oferta podlegała odrzuceniu i tym sposobem nie byłoby Wykonawcy również na zadanie nr 2. Zadanie nr 5 - nadzór inwestorski był przewidziany dla zadań 1,2,3,4. Zgodnie z zapisami Polskiego Ładu Zamawiający otrzyma promesę tylko jeśli wyłoni Wykonawców na wszystkie zadania, w tym przypadku jest to niemożliwe, dlatego Zamawiający skorzystał z zapisu w ogłoszeniu o zamówieniu, który mówi że "Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Zamawiający ustalił że takie rozwiązanie będzie najlepsze gdyż unieważniając tylko poszczególne zadania i ogłaszając na te zadania nowe postepowanie nie pozwoli na wykonanie inwestycji w terminach określonych w aktualnym przetargu (zadanie nr 1 - 15.11.2023 r., zadanie nr 2 - 15.11.2023 r. zadanie nr 3 - 24.11.2023 r. zadanie nr 4 - 15.11.2023 r. zadanie nr 5 - 30.11.2023 r.). Zamawiający nie może podpisać umów na zadania, które nie podlegają unieważnieniu przed rozstrzygnięciem kolejnego przetargu na pozostałe zadania, gdyż nie otrzyma promesy. Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie postepowania było konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.