eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT FARMACEUTYCZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gif@gif.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gif.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gif.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd160c2f-300d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG.261.15.2022.ICI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245430,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – materiały eksploatacyjne do urządzeń Konica Minolta

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ
– Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.5.) Wartość części: 94292,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – materiały eksploatacyjne do urządzeń: Brother, HP, OKI, Zebra, GODEX, CITIZEN

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz
odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.5.) Wartość części: 131528,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksów

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz
odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

4.5.5.) Wartość części: 19609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie badania złożonych ofert okazało się, że w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia dla części II Tabela nr 2 postępowania w pozycji nr 50. dotyczącej materiału eksploatacyjnego do urządzenia Zebra GK40t wskazano rodzaj materiału eksploatacyjnego (kolumna 3 tabeli) w następujący sposób: etykieta termotransferowa półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 2000 szt. etykiet. Jednostka miary (kolumna nr 4) wskazana dla danego materiału eksploatacyjnego została określona jako: rolka. Natomiast minimalna wydajność/pojemność wskazanego materiału (kolumna nr
5) jaka została wskazana: 1000 (sztuk) etykiet. Wskazano również szacowaną liczbę zamawianych materiałów eksploatacyjnych (kolumna nr 6) na 50 (czyt. rolek).
Wykonawcy składający oferty w części II postępowania zobowiązani byli do złożenia oferty na załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia wzorze Załącznika nr 6b do SWZ – Formularzu ofertowym łącznie z Formularzem asortymentowo-cenowym, którego wzór stanowił Załącznik nr 7b do SWZ. W treści formularza asortymentowo-cenowego Wykonawca zobowiązany był wskazać parametry oferowanego materiału eksploatacyjnego poprzez uzupełnienie w kolumnie nr 7 dla każdego materiału eksploatacyjnego: marki/producenta oferowanego materiału oraz, w kolumnie nr 8 – indeksu producenta. Powyższe dane miały służyć Zamawiającemu do potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymagania Zamawiającego i są zgodne z SWZ. Ponadto,
Wykonawca zobowiązany był również podać cenę jednostkową brutto każdego materiału eksploatacyjnego (kolumna nr 9) oraz cenę łączną brutto, wynikającą z przemnożenia szacowanej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych przez cenę jednostkową danego materiału (kolumna
nr 10).
W trakcie badania złożonych ofert okazało się, że Wykonawcy zinterpretowali powyższą treść Załącznika nr 7b do SWZ – Formularza asortymentowo-cenowego dla części II postępowania w sposób odmienny.
W ofercie nr 1 w poz. nr 50 Formularza asortymentowo-cenowego Wykonawca wpisał w kolumnie nr 8: „etykieta termotransferowa półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 2 000 szt. etykiet.”, natomiast w ofercie nr 2 Wykonawca wpisał w kolumnie nr 8 w poz. nr 50: etykieta termotransferowa
półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 1 000 szt. etykiet.
Oznacza to, że SWZ, w tym Opis Przedmiotu Zamówienia we wskazanym zakresie sformułowano w sposób nieprecyzyjny, powodując u Wykonawców rozbieżności w rozumieniu i interpretacji tej części. Błędy w dokumentacji Zamawiającego spowodowały, że Wykonawcy różnie zinterpretowali wymogi dotyczące minimalnych parametrów technicznych jakie powinny spełniać
oferowane materiały eksploatacyjne . Z tego powodu złożone przez nich oferty były nieporównywalne.
Na tym etapie postępowania, tj. po terminie otwarcia złożonych ofert - wada Opisu Przedmiotu Zamówienia ma nieusuwalny charakter.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157139,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158890,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22627,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23955,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22627,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725-10-20-624

7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-516

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa, zgodnie z treścią SWZ została zawarta do wysokości środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.