eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwierzyniec › Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plażowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6872066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c97654d-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przyrody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c97654d-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101888/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Ochrona gatunków i siedlisk Natura 2000 na obszarze Roztoczańskiego Parku Narodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134065,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załączniku nr. 1 do SWZ

Zakres rzeczowy zamówienia:
Środki finansowe RPN
1. Koszulka z nadrukiem damska – 600 szt.
2. Koszulka z nadrukiem męska – 400 szt.
3. Koszulka z nadrukiem dziecięca - 600 szt.
4. Kubek ceramiczny z nadrukiem w opakowaniu kartonowym z okienkiem - 1 000
5. Torba płócienna czarna – 400 szt.
6. Torba płócienna jasna – 200 szt.
7. Długopis metalowy z touch pen - 1 000 szt.
8. Magnes wypukły - 3 000
9. Naklejka wypukła - 2 000
10. Zakładka magnetyczna - 1 200
11. Odznaka, pins metalowy (logo RPN) - 2 000
12. Torba papierowa Eko - 2 000
13. Torba papierowa - 200
14. Teczka biurowa- 1 000
15. Gra „Kółko i krzyżyk” w drewnianym pudełku - 300
16. Ołówek z gumką - 1 000
17. Pasek odblaskowy - 1 000
18. Puzzle - 50
Środki finansowe POIiŚ
19. Butelka z tritanu – 200
20. Kosmetyczka z bawełny organicznej (POIiŚ) - 200
21. Torba z recyklingu (POIiŚ) - 300
22. Notes - 400
23. Kubek emaliowany z nadrukiem w opakowaniu kartonowym z okienkiem - 150
Środki finansowe PGE
24. Silikonowa opaska na rękę - 500
25. Pasek odblaskowy - 300
26. Składana mata do siedzenia (PGE) – 100
27. Bidon z tritanu (PGE) - 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

18331000-8 - Koszulki

18930000-7 - Worki i torby

22815000-6 - Notatniki

39221110-1 - Naczynia

39292400-9 - Przybory do pisania

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167526,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167526,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167526,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMBROS Agencja Reklamy s.c. Marek Lis, Paweł Stachal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060022986

7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 24a lokal 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-570

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167526,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.