Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00369241/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00370209/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania obiektów i utrzymania terenu w okresie lato/zima na terenie Centrum Przesiadkowego w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKA SIEĆ METROPOLITALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241069249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bojkowska 37P
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ssm.sielesia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssm_silesia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania obiektów i utrzymania terenu w okresie lato/zima na terenie Centrum Przesiadkowego w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f78ad3d-38c0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM/18/PP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Letnie utrzymanie terenu Centrum Przesiadkowego w Gliwicach w obrębie zadaszenia peronów oraz malej architektury4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie terenu Centrum Przesiadkowegow Gliwicach w obrębie zadaszenia peronów oraz małej architektury
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 593495,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono cztery oferty na ZAKRES I oraz jedną ofertę na ZAKRES II. Oferty z ceną najniższą, niepodlegające odrzuceniu, przewyższają kwotę którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia - Zadanie 1: 70 000,00 zł brutto, Zadanie 2: 730 000,00 zł brutto). Oferty z ceną najniższą, niepodlegające odrzuceniu to dla zadania 1: 161 105,40 zł brutto (po poprawieniu oczywistej omyłki pisarskiej) oraz dla zadania 2: 3 444 876,00 zł brutto (jedyna oferta). Jak wynika z powyższego cena oferty dla zadania 1 jak i zadania 2, niepodlegające odrzuceniu, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26850,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758160,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono cztery oferty na ZAKRES I oraz jedną ofertę na ZAKRES II. Oferty z ceną najniższą, niepodlegające odrzuceniu, przewyższają kwotę którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia - Zadanie 1: 70 000,00 zł brutto, Zadanie 2: 730 000,00 zł brutto). Oferty z ceną najniższą, niepodlegające odrzuceniu to dla zadania 1: 161 105,40 zł brutto (po poprawieniu oczywistej omyłki pisarskiej) oraz dla zadania 2: 3 444 876,00 zł brutto (jedyna oferta). Jak wynika z powyższego cena oferty dla zadania 1 jak i zadania 2, niepodlegające odrzuceniu, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a nie może zwiększyć tej kwoty do cen ofert z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444876,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Roboty remontowe w Centrum Kultury Studenckiej "Mrowisko" w Gliwicach, ul. Pszczyńska 85 Znak sprawy: IA1.284.8.2024.MK
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów po likwidacji z Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nozdrzec w II półroczu 2024 roku
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.