Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl, adrozak@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi@halastulecia.pl, adrozak@halastulecia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z organizacją targów, wystaw, kongresów i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ba7bcf-5c65-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE PRAWNE: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z
wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie
publiczne w przedmiotowym zakresie w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym
(znak postępowania: ZP/TP/18/HL/NBA-2/2023
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-23b78417-32b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/7/HL/NBA/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58255,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:1) część nr 1 – sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 1 zamówienia:
• 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
• 15980000-1 Napoje bezalkoholowe,
• 15981000-8 Wody mineralne,
• 15320000-7 Soki owocowe i warzywne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy (FAC) oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
15981000-8 - Wody mineralne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 50465,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:2) część nr 2 – sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych w butelkach zwrotnych;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 2 zamówienia:
• 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
• 15980000-1 Napoje bezalkoholowe,
• 15321000-4 Soki owocowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2B do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy (FAC) oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 7789,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Carry Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012775559
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-183
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61044,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Carry Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012775559
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-183
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7910,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec - grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.