eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyposażenie dla Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii oraz Kliniki Neurologii Dzieci i Młodzieży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie dla Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii oraz Kliniki Neurologii Dzieci i Młodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie dla Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii oraz Kliniki Neurologii Dzieci i Młodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78aaf47a-0113-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-46/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 543338,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Pompy infuzyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.5.) Wartość części: 134200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Aparat EEG wraz z wyposażeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 97792,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Pulsoksymetr

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 32320,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Ssak elektryczny - typ I

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Ssak elektryczny typ II

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15003,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Inhalator

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3537,04 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Otoskop

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3298,15 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Inkubator otwarty z lampą

4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory

4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - Fotel zabiegowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5628,70 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 - Stoliki zabiegowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 34071,80 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 - Łóżko niemowlęce

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8712,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12 - Oftalmoskop

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 16150,41 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13 - Ciśnieniomierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 10733,33 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14 - Waga

4.5.3.) Główny kod CPV: 38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 15 - Podgrzewacz do płynów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14250,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 16 - Skaner żył

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 36851,86 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 17 - Łóżeczko

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14380,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 18 - Wózki

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 10434,55 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 19 - Osprzęt szynowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141210-5 - Pojemniki do cewników

4.5.5.) Wartość części: 740,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 20 - Termometr

4.5.3.) Główny kod CPV: 38412000-6 - Termometry

4.5.5.) Wartość części: 209,28 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 21 - Uchwyt na szynę do pulsoksymetrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 22 - Kosze na śmieci

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 2425,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOLAND Bohdan Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260054308

7.3.3) Ulica: ul. Nowosielecka 14A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-466

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.