eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubomia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324516614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubomia@lubomia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubomia.idcom-web.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugl.lubomia.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Lubomi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472099925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lubomia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324516094

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goksir@lubomia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.lubomia.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Lubomi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-23-23-239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lubomia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324516155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbplubomia@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.lubomia.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ae369d-3a40-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015949/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.09.2022.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dla budżetu Gminy, którego właścicielem będzie Gmina Lubomia, a dysponentem – Urząd Gminy Lubomia;
2) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium) dla jednostek organizacyjnych Gminy, których właścicielem będzie Gmina Lubomia, a dysponentami poszczególne jednostki, czyli:
- Urząd Gminy Lubomia,
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi,
- Szkoła Podstawowa w Lubomi,
- Szkoła Podstawowa w Syryni,
- Przedszkole w Lubomi,
- Przedszkole w Syryni,
- Przedszkole w Nieboczowach,
- Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Lubomi;
3) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium) dla jednostek organizacyjnych Gminy, których właścicielem i dysponentem będą jednostki organizacyjne posiadające osobowość prawną, czyli:
- Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Lubomi,
- Gminna Biblioteka Publiczna w Lubomi;
4) otwarcie i prowadzenie rachunków Pracowniczych Kas Zapomogowo-Pożyczkowych funkcjonujących przy jednostkach organizacyjnych Gminy;
5) otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy, nowopowstałych w trakcie realizacji zamówienia;
6) ewidencja wpływu środków oraz wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego, zarówno wpłaty własne jak i wpłaty innych podmiotów (np. podatników);
7) realizacja przelewów środków z rachunków Zamawiającego na rachunki Zamawiającego (tzw. przelewy własne), na rachunki innych podmiotów prowadzone w ramach obsługującego banku oraz na rachunki w innych bankach;
8) wypłaty gotówkowe na podstawie dyspozycji ustnej osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem lub realizacja czeków podpisanych przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem;
9) lokowanie wolnych środków i obsługę bankową rachunków lokat terminowych (w ramach potrzeb), z tym że, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków również w innych instytucjach finansowych;
10) oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach (chyba, że Zamawiający wskaże, iż dany rachunek nie powinien być oprocentowany);
11) kapitalizację odsetek na wskazanych rachunkach bankowych;
12) pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie i obsługę rachunków, z rachunków wskazanych przez Zamawiającego;
13) zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego obsługę rachunków bankowych (dotyczy także lokat), w tym realizację zleceń płatniczych (tzw. systemu bankowości elektronicznej) dla wszystkich jednostek (min. 36 stanowisk, z tego 34 stanowiska dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a 2 dla jednostek organizacyjnych Gminy posiadających osobowość prawną);
14) dostęp do rachunków bankowych (również poprzez system bankowości elektronicznej) dla poszczególnych dysponentów rachunków (osób upoważnionych);
15) realizację zleceń płatniczych we wszystkich typach (Eliksir, Ekspresowy, Sorbnet);
16) realizację w tym samym dniu roboczym, zleceń płatniczych składanych do godziny 12.00 za pomocą systemu bankowości elektronicznej, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy;
17) przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem do godziny 15.00
w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy;
18) realizacja zleceń płatniczych Zamawiającego (uznanie rachunku innego podmiotu) nie dłużej niż 2 dni robocze, nie wliczając sobót, niedziel i dni wolnych od pracy;
19) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień, w którym operacje te miały miejsce;
20) możliwość odtwarzania historii rachunku (również w systemie bankowości elektronicznej) wszystkich rachunków (również rachunków już zamkniętych);
21) przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu bankowości elektronicznej w każdej jednostce;
22) świadczenie usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych;
23) sporządzanie codziennych wyciągów bankowych;
24) udostępnienie blankietów czekowych;
25) sporządzanie opinii lub zaświadczeń bankowych (w ramach potrzeb);
26) możliwość korzystania z bankowej informacji telefonicznej;
27)[ nie dotyczy Gminnego Ośrodka Kultury Rekreacji i Sportu oraz Gminnej Biblioteki publicznej] udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku podstawowym budżetu Gminy na sfinansowanie przejściowego deficytu:
a) który będzie miał charakter odnawialny i uruchamiany będzie na każdy rok budżetowy po podpisaniu umowy (aneksu do umowy) przez Wójta Gminy Lubomia, który będzie posiadał stosowne upoważnienie,
b) spłacany będzie z bieżących wpływów, a całkowita spłata kredytu nastąpi nie później niż 31 grudnia każdego roku budżetowego, czyli w ostatnim dniu umowy,
c) kwota kredytu będzie wynikała z uchwały budżetowej podejmowanej corocznie przez Radę Gminy Lubomia (obecnie jest to kwota: 4 000 000,00 zł),
d) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową opartą na stawce WIBOR 1M powiększoną/pomniejszoną o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę i będzie naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oraz pobierane ostatniego dnia każdego miesiąca z rachunku wskazanego przez Zamawiającego,
e) limit kredytu wynikający z umowy będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w danym roku budżetowym i będzie uruchamiany w dowolnej wysokości, bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia,
f) każdy wpływ na rachunek bieżący budżetu Gminy będzie powodował zmniejszenie salda kredytu i możliwość zaciągnięcia kolejnej jego transzy do wysokości limitu określonego w umowie,
g) dopuszczalnym zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzoną kontrasygnatą Skarbnika Gminy (w ramach zabezpieczenia spłaty kredytu nie dopuszcza się stosowania w umowie o kredyt zapisów niezgodnych z treścią art. 264 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1634 z poźn. zm.).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w projektowanych minimalnych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 27.10.2022 r., godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.