eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W LEGNICY

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPS LEGNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020335802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7233114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zps.legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.legnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52ef2467-360e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ef2467-360e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00343592/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPS 2/26.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162496,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3.
Obiekt, w którym znajduje się Zespół Placówek Specjalnych w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3 składa się z trzech kondygnacji nadziemnych i jednej podziemnej podzielonych na segmenty dydaktyczno-administracyjne: A, B, C, D i S, kuchni, stołówki oraz trzech sal sportowych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 9 930 m2. Obiekt położony jest na ogrodzonej działce, z kompleksem boisk i terenami zielonymi, o powierzchni ok.10 888 m2.
2. Wykonawca sprawował będzie bezpośrednią ochronę fizyczną. Obiekt szkolny objęty będzie dozorem i ochroną w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy w wymiarze ok 6800 roboczogodzin - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 7.00 (16h), a w soboty, niedziele oraz święta i dni ustawowo wolne przez całą dobę (24h) – posterunek jednoosobowy.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin ochrony po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. Ewentualne zmiany w harmonogramie godzin ochrony zgłaszane będą w drodze telefonicznych uzgodnień potwierdzonych w formie pisemnej.
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać audyt bezpieczeństwa poprzez zapoznanie się:
- z urządzeniami monitoringu szkolnego(kamery, czujniki, ręczny sys. ostrzegania ppoż. oraz inne urządzenia monitorujące),
- z rozmieszczeniem w budynku wyłączników energii elektrycznej, wind oraz głównych zaworów wodnych,
- zapoznanie się z rozmieszczeniem i obsługą podręcznego sprzętu gaśniczego,
- zapoznanie się z terenem objętym ochroną(drogi ewakuacyjne, system oddymiania).
3. Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) ochrona mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego, będącego przedmiotem tej umowy, znajdującego się na terenie ochranianego obiektu lub obszaru, w tym:
a) ochrona przed włamaniem do ochranianych obiektów oraz ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem mienia znajdującego się w ochranianych obiektach,
b) zapewnienie pełnienia dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby),
c) zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie (bez ograniczeń ilości wyjazdów),
d) interwencja wobec osób zakłócających porządek na ochranianym obiekcie,
e) ujawniania Zamawiającemu faktów włamań, kradzieży, zniszczeń i dewastacji ochranianego obiektu,
f) wykonywanie obowiązku ochrony z należytą starannością,
g) zgłaszanie Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu,
h) zabezpieczenie miejsc zalania w obiekcie w celu niedopuszczenia do powiększenia strat do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego,
2) bezpośredni, fizyczny dozór obiektu i mienia Zamawiającego wraz z terenami zielonymi, przyległymi do obiektu, w tym kompleksu boisk szkolnych, w dniach roboczych od godz. 15.00 do godz. 7.00, natomiast w weekendy, dni wolne ustawowo, święta - całodobowo,
3) sprawdzanie stanu zamknięć i zabezpieczeń, wpis do zeszytu raportów oraz zgłaszanie Zamawiającemu naruszeń związanych ze stanem zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie jak również bieżące informowanie o zauważonych nieprawidłowościach do Pani ……….. nr kontaktowy ……………,
4) sprawdzenie stanu zamknięcia bram wjazdowych, bramek wejściowych i oświetlenia,
5) wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia dla chronionego mienia oraz ludzi w celu niezwłocznego zawiadomienia Policji, ustala się maksymalny czas dojazdu do 15 minut,
6) aktywna służba pracowników ochrony, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych i wchodzenia do budynku,
7) monitoring systemów ochronnych, w tym obowiązkowe szkolenia pracowników z ich obsługi systemów funkcjonujących w placówce,
8) udzielanie wsparcia w przypadku ewakuacji ludzi z budynku,
9) dozór i obserwacja obiektu oraz mienia w sytuacji zagrożenia klęskami żywiołowymi lub awariami,
10) zgłaszanie osobie wskazanej z ramienia Zamawiającego o sytuacji zagrożenia budynku,
11) bezzwłoczne zawiadamianie grupy interwencyjnej po stwierdzeniu zagrożenia,
12) stała obserwacja monitoringu wizyjnego,
13) sprawowania nadzoru nad funkcjonowaniem instalacji alarmowej w obiekcie
14) egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w obrębie chronionego obiektu.
Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych, obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza planu ewakuacji, procedur zabezpieczenia pomieszczeń obiektu oraz postępowania z kluczami, instrukcji bezpieczeństwa ppoż. oraz stosowanie się do poleceń Zamawiającego.
4. Podstawowe obowiązki pracownika ochrony:
1) stała obserwacja monitoringu wizyjnego oraz sumienne pełnienie dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby) oraz ochrona obiektu obejmująca cały budynek, boiska szkolne i teren niezabudowany,
2) czuwanie nad bezpieczeństwem osób znajdujących się w obiekcie - ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczniów, pracowników, znajdujących się w budynku i na terenie szkoły,
3) niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie obiektu szkolnego, a także o potencjalnych zagrożeniach oraz powiadomienie służb: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i in.,
4) w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie Grupy Interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwania przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję,
5) obsługa dyżurki tj.: prowadzenie książki wejść i wyjść pracowników i osób postronnych na teren placówki, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym, dokonywanie wpisów do książki wydawania kluczy przy każdorazowym wydaniu
i przyjęciu kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom
6) dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby
7) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pełnionej służby (przejęcie i zdanie obiektu, kontrola wewnętrzna osób nadzorujących pracę, przebieg służby, stwierdzone zagrożenia wraz ze sposobem podjętej interwencji),
8) obsługa wszystkich urządzeń monitoringu będących własnością Zleceniobiorcy, w które wyposażony jest obiekt (kamery) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania,
9) obsługa bramek wejściowych oraz bram wjazdowych,
10) codzienne dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby,
11) reagowanie w przypadku zauważenia awarii - w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii i zawiadomienie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego a także zawiadomienie w razie konieczności odpowiednich służb,
12) codzienne sprawdzenie budynku w zakresie zamknięć drzwi i okien, wyłączników, wygaszenie świateł, sprawdzanie kompletności kluczy, sprawdzanie czy z pomieszczeń nie wydobywa się podejrzany zapach, np. swąd spalenizny, dym itp.- sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi
i okien zwłaszcza po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników szkoły, W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi zatrudnionych w szkole. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń, do których Zleceniodawca udostępni klucze,
13) udostępnianie pomieszczeń szkoły oraz szkolnych terenów sportowych podmiotom wynajmującym zgodnie z zawartymi umowami najmu pomieszczeń szkoły - wydawanie kluczy podmiotom oraz przyjmowanie kluczy po zakończonym wynajmie, oraz nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów przez osoby użytkujące boiska oraz podejmowanie interwencji wobec osób łamiących zasady korzystania z terenów sportowych (palenie tytoniu, spożywanie alkoholu, dewastacja mienia itp.),
14) pracownicy ochrony mają obowiązek przestrzegania zasad należytego zachowania się i dbania
o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymywania w czystości i porządku pomieszczeń służbowych i przydzielonego sprzętu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę.
6. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymogi określone w art. 28 RODO (Dz.U poz.1000 z dnia 24 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych).
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom ochrony, wykonującym prace na obiekcie, wsparcie Grupy Interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191466,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191466,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ WASZAK ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "WIW-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390255686

7.3.3) Ulica: ul. płk. Karola Myrka 6

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191466,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.