Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00508361/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - kabiny toaletowe i umywalki polowe - sprawa nr 102/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 261483290
1.4.8.) Numer faksu: 261483222
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412425
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00400768/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu oraz serwisu urządzeń sanitarnych – kabin toaletowych i umywalek polowych dwustanowiskowych w roku 2023. Miejsce realizacji zamówienia: kompleksy wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie, Brodnicy.
Zakres przedmiotu zamówienia:
►zakres podstawowy: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt.; ilość serwisów: 768, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; ilość serwisów: 78, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 20; ilość serwisów: 25, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 20;
►zakres opcji: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; ilość serwisów: 320, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; ilość serwisów: 48, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 40; ilość serwisów: 80, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 40.
►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy: aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem; obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem, wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych – wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu oraz serwisu urządzeń sanitarnych – kabin toaletowych i umywalek polowych dwustanowiskowych w roku 2023. Miejsce realizacji zamówienia: kompleksy wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie, Brodnicy.
Zakres przedmiotu zamówienia:
►zakres podstawowy: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt.; ilość serwisów: 768, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; ilość serwisów: 78, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 20; ilość serwisów: 25, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 20;
►zakres opcji: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; ilość serwisów: 320, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; ilość serwisów: 48, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 40; ilość serwisów: 80, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 40.
►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy: aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem; obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem, wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych – wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2024 roku
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
- Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. "Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Utworzenie Klubu Dziecięcego "Strzemięcin"
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.