eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6872eb76-301d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby działań proekologicznych Wydziału Gospodarki Komunalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.89.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103578,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych
w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
• CZĘŚĆ I. ARTYKUŁY BIUROWE
a) Długopis automatyczny kartonowy 2500 szt.
b) Ołówek drewniany 1450 szt.
c) Notes kieszonkowy na spirali 400 szt.
d) Zestaw kartek samoprzylepnych z nasionami 300 szt.
e) Zestaw kredek 700 szt.
f) Piórnik z korka 400 szt.
g) Piórnik z papieru 400 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 13844,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych
w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
• CZĘŚĆ II. ZABAWKI
a) Skakanka 400 szt.
b) Karty do gry 400 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 5819,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych
w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
• CZĘŚĆ III. AKCESORIA
a) Butelka sportowa metalowa z karabińczykiem min. 400 max. 500 ml 800 szt.
b) Butelka sportowa min. 650 ml max. 800 ml 800 szt.
c) Słomka stalowa z czyścikiem, w bawełnianym etui 1000 szt.
d) Zestaw sztućców bambusowych w bawełnianym etui 450 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 27866,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
CZĘŚĆ IV. WOSKOWIJKI a) Woskowijki 350 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 6250,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych
w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
• CZĘŚĆ V. TORBY
a) 2w1 worek ze sznurkami i torba na zakupy 2300 szt.
b) Worko-plecak dla dziecka kolorowanka 1300 szt.
c) Komplet worków na owoce 800 szt.
d) Eko siatka Paryżanka 500 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 41390,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z nadrukiem z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wykorzystywanych
w ramach działań edukacyjnych Oddziału Edukacji Ekologicznej.
• CZĘŚĆ VI. KOSMETYCZNE
a) Myjka konopna; przeznaczenie: higiena osobista/zmywanie naczyń 500 szt.
b) Wacik kosmetyczny 950 szt.
2. Wykaz materiałów dla poszczególnych części został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12- miesięcznej gwarancji
na dostarczone materiały, w szczególności na trwałość ich oznakowania liczonej od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141118-0 - Waciki

4.5.5.) Wartość części: 8406,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.