Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399397/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f5fd049-47c6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f5fd049-47c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048810/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.2.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357007,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 1.Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Biadoliny Radłowskie, Łopoń: 21;
Przewidywana ilość kilometrów:
Długość dróg do odśnieżania: 21 km,
Długość dróg do posypywania: 5 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 50 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40261,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Dębina Łętowska, Dębina Zakrzewska, Zakrzów, Łukanowice – (wszystkie drogi):
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 2: około: 16 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 160 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 25783 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wojnicz, Isep:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 – wynosi około: 22 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 220 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 43718,4 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 4:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Grabno, Milówka (wszystkie drogi):
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 4 – wynosi około: 21 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 4 – wynosi około: 10 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 100 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72350,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 5:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Więckowice, Rudka:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 5: wynosi ok: 8 km
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 80 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 8832 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 6:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Olszyny:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 6: wynosi ok: 13 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 6: wynosi ok: 7 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 130 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 70 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 47337,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 7:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wielka Wieś, Sukmanie:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 7 wynosi ok: 14 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 140 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 21014,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 8:Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
Zakres 1 – Posypywanie i odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta Wojnicz, ul. Krakowska, Tarnowska, Zielony Park Przemysłowy, była droga wojewódzka do Dębiny Łętowskiej do ronda w Wielkiej Wsi:
Długość dróg do odśnieżania i posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 1 - wynosi ok: 13 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania i posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu 1: 130 km.
Zakres 2 – Posypywanie (wyznaczone fragmenty dróg- wzniesienia, zakręty) Więckowice, Rudka, Wielka Wieś, Sukmanie, Isep, Dębina zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów, Łukanowice:
Długość dróg do posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 2 – wynosi ok: 8 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu nr 2: 80 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 97711,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „PZP”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn.: „Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)” w zakresie wszystkich części postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 25.09.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.