eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Klubu Dziecięcego w Gminie Lądek MALUCH



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Klubu Dziecięcego w Gminie Lądek MALUCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632763512

1.5.8.) Numer faksu: 632763869

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Klubu Dziecięcego w Gminie Lądek MALUCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5288b45d-535c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003762/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Klubu Dziecięcego w Gminie Lądek MALUCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 305 ust. 2 w postępowaniu prowadzonym uprzedni nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu ogłoszonym w dniu 22.11.2021 r., którego termin składania ofert upłynął 30.11 2021
r. o godz. 11:00. W przewidzianym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: dad1025d-6991-4a59-bcd3-b35971366a8d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202617,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Gminie Lądek MALUCH + 2021” na podstawie Uchwały XLII/272/2021 Rady Gminy Lądek z dnia 26 sierpnia 2021 r.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Udzielenie kredytu w wysokości : 822 501,43 zł (słownie: osiemset dwadzieścia dwa tysiące pięćset jeden złotych 43/100).
2.2. Kredyt uruchomiony zostanie po podpisaniu umowy. Zamawiający ustala, iż wypłata kredytu będzie w jednej transzy na wniosek Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem, iż minimalny termin wypłaty wynosi 2 dni robocze, a maksy-malny termin 5 dni roboczych zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin uruchomienia kredytu”. Dopuszcza się możliwość przesłania dyspozycji o uruchomieniu kredytu podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji – drogą elektroniczną.
2.3. Spłata kredytu następowała będzie po okresie karencji do 2032 roku. w latach
2032-2035 według poniższego harmonogramu:
Rok 2032 kwota spłaty 100 000,00
Rok 2033 kwota spłaty 100 000,00
Rok 2034 kwota spłaty 300 000,00
Rok 2035 kwota spłaty 322 501,43
Razem 822 501,43 zł
2.4. Spłata kredytu i odsetek następować będzie miesięcznie w ostatnim dniu roboczym, z uwzględnieniem następujących warunków:
a) Pierwsza wpłata odsetek nastąpi 31.12.2021r.,
b) Karencja w spłacie kapitału do 30.12.2031 roku (pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 30.01.2032 r.).
2.5. Raty kredytu i odsetek będą miesięcznie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca. Jeżeli ostatni dzień w miesiącu przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wol-ny od pracy, uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu ro-boczym po tym dniu.
2.6. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M i powięk-szoną, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku.
2.7. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 1 grudnia w wysokości 1,60% i marży banku oraz daty uruchomienia kredytu. Przyjmuje się datę uruchomienia całego kredytu na dzień po 15 grudnia 2021 r., która stanowi wyłącznie datę orien-tacyjną, podaną na potrzeby niniejszego zamówienia, w celu jednolitego wyliczenia ceny dla wszystkich wykonawców.
2.8. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem stron zmieniona na stawkę, która zstąpi stawkę WIBOR 1M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakte-rem do stawki WIBOR 1M bez kosztów obciążających dla zamawiającego.
2.9. W przypadku, gdy stawka WIBOR 1M osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia
stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M równa 0.
2.10. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
2.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu.
2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 15 dni przed jej realizacją.
2.14. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
2.15. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający potwierdza, iż kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na deklaracji wekslowej.
2.16. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych pol-skich (PLN).
2.17. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez Wykonaw-cę przedmiotu umowy od jakichkolwiek zdarzeń.
2.18. Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji.
2.19. Zamawiający nie korzysta z leasingu, emisji papierów dłużnych, nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.
2.20. Na rachunkach bankowych Gminy nie występują/występowały zajęcia egzekucyjne.
2.21. Gmina oświadcza, iż nie posiada zaległości w regulowaniu zobowiązań
wobec instytucji finansowych (ZUS, US).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274484,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274484,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274484,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Słupcy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 667-000-36-99

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27448442 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.