eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów › Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Murów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piontek@murow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e3e790-4606-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026105/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane - zadanie „Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze, nr umowy: 00003-6523.2- SW0810006/21 Nazwa zadania: "Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381773/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. do dnia 06.09.2022 r.
do godz. 14:30 nie wpłynęła żadna oferta. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu
pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze” zgodnie z dokumentacją
projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do
niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Przygotowanie terenu budowy;
2) Wykonanie robót budowlany obejmujących m. in.:
a) Roboty ziemne
b) Wykonanie konstrukcji ciągu pieszo-jezdnego o parametrach:
Szerokość ciągu pieszo-jezdnego 4,0 [m] - 17,0 [m]
Spadki poprzeczne jezdni 1-2%
Rodzaj nawierzchni jezdni mieszanka dolomitowa frakcji 0-63 [mm] w Ekokracie
Łączna powierzchnia 861,95 [m2]
c) Wykonanie konstrukcji alei:
Szerokość alei 2,0 [m] - 10,0 [m]
Spadki poprzeczne jezdni 1-2%
Rodzaj nawierzchni jezdni mieszanka mineralna w kolorze piaskowym
Łączna powierzchnia 208,17 [m2]
d) Montaż elementów małej architektury;
e) Prace związane z ukształtowaniem terenu;
f) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów;
g) Przesadzenie istniejących drzew i krzewów w ramach usystematyzowania terenu.
3) Próby i odbiory z udziałem zamawiającego i wymaganych instytucji,
4) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
5) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
6) Zapewnienie bezpiecznego przejazdu i przejścia przez teren budowy dla mieszkańców i służb porządkowych,
7) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi prawem dokumentami (mapy powykonawcze, certyfikaty, atesty, itp.) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
8) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robot Budowlanych.
Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez biuro projektowe EdKom Edward Król z siedzibą przy ul. Ptasiej 6, 45-139 Opole – opracowanie zbiorowe z października 2019 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.

Na realizację przedmiotowego zadania została wydana decyzja nr 1226/2019 Starosty Opolskiego z dnia 22 listopada 2019 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.

DODATKOWE INFORMACJE DO PRZEDMIOTU ZMAÓWIENIA
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że na rysunku projektu zagospodarowania terenu projektant omyłkowo wskazał w jednym miejscu podwójne leżaki – określając jako „Lx2”. Prawidłowym jest wykonanie pojedynczych leżaków – co w sumie da 3 szt. Zarówno w legendzie mapy, jak i w przedmiarze robót wskazane zostały prawidłowe ilości leżaków do zamontowania.

Zamawiający wyjaśnia ponadto, że na rysunku projektu zagospodarowania terenu omyłkowo nie została ujęta jedna szt. tablicy edukacyjnej typu II. Prawidłowa ilość tablic edukacyjnych poszczególnych typów jest wskazana w legendzie oraz w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENUS-BRUK sp. z o.o. sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990123729

7.3.3) Ulica: ul. Krapkowicka 51B

7.3.4) Miejscowość: Łowkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-364

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40100000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.