eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osm1@szkolapaderewski.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkolapaderewski.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd6ee20-f2da-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00220875/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku Szkoły Muzycznej I st. im. Ignacego Jana Paderewskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.

Zadanie obejmuje wykonanie łącznie 13 szt. okien oraz 6 szt. drzwi w budynku szkoły:
1) na parterze: okna nr 3 – 3 szt., 5 – 1 szt., 11 – 4 szt. oraz drzwi nr 4 – 6 szt.,
2) na 1 piętrze: okna nr 7 – 1 szt. i 13 – 2 szt.,
3) na 3 piętrze: okno nr 23 – 2 szt.

w tym m.in. wykonanie:
• ościeżnic,
• skrzydeł okiennych,
• parapetów,
• szklenia,
• gruntowania,
• malowania,
• wkłuć starych okien i ich utylizację,
• skrzydeł drzwiowych.
Ponadto wykonanie zadania obejmuje również:
a) organizację i zabezpieczenie wykonywanych robót,
a) wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
b) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót.

Projekt współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

Wykonawca zobowiązuje się umieścić na terenie prac na swój koszt tablice informacyjną. Treść tablicy zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków.
UWAGA:
Po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego okna wzorcowego (szczegóły dot. wykonania okna wzorcowego przedstawi komisja powołana przez Zamawiającego), podlegającego odbiorowi. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotowego okna do siedziby Zamawiającego. Termin dostarczenia ww. okna zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji niniejszego zamówienia (zgodnie z art.60 ustawy PZP).

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ – projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221200-7 - Drzwi

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy. Z uwagi na fakt, iż środki na realizację przedmiotowego zadania w kwocie jaka została zaoferowana w najkorzystniejszej ofercie w świetle kryteriów określonych w SWZ nie zostały przyznane. W związku z powyższym nie jest możliwe zawarcie umowy z terminem realizacji określonym w dokumentacji postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.