Og³oszenie z dnia 2022-10-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00003824/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 12 we Wroc³awiu w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Janiszewskiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-372
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp012@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sp12.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: PRUDENS PDP SP. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992839631
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: pl. Solny 14/3
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-062
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: piotr@prudenspdp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: prudenspdp.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 12 we Wroc³awiu w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf63e785-5532-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00411871
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00188846/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 12 we Wroc³awiu w roku 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2) Administratorem Danych Osobowych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Marii Sk³odowskiej-Curie we Wroc³awiu, jest Dyrektor, adres: ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wroc³aw, nr kontaktowy tel.: 71 798-68-42 w godzinach pracy placówki tj. od 8.00 - 15.00 w dni powszednie, email: sp12dyr@gmail.com.
3) w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób - za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: adamaszek@ interia.pl ;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2) Administratorem Danych Osobowych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Marii Sk³odowskiej-Curie we Wroc³awiu, jest Dyrektor, adres: ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wroc³aw, nr kontaktowy tel.: 71 798-68-42 w godzinach pracy placówki tj. od 8.00 - 15.00 w dni powszednie, email: sp12dyr@gmail.com.
3) w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób - za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: adamaszek@ interia.pl ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/02/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla potrzeb
Szko³y Podstawowej nr 12 we Wroc³awiu w 2023 roku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Powtórzenie przedmiotu zamówienia w kolejnym roku.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
l.p. Kryterium Waga *
1. Cena (C) 100% (100% = 100,00 pkt)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: tj. Wykonawca, który:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywam terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia ich dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej 3 us³ugi cateringowe w szkole, realizowane nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesiêcy w pomieszczeniach udostêpnionych przez podmiot, na rzecz którego by³y ¶wiadczone, w ilo¶ci co najmniej 80 posi³ków dziennie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do niniejszej SWZ.
2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia
i spe³niania warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1
ppkt 1-4 i 6 niniejszej SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ).
2) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do niniejszej SWZ.
2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia
i spe³niania warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1
ppkt 1-4 i 6 niniejszej SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ).
2) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
7. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustaw±”, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
Okres wykluczenia, o którym mowa powy¿ej, rozpoczyna siê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset i 00/100) .2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w ka¿dej
z dopuszczalnych form) mo¿e byæ wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, i¿ ³±czna wysoko¶æ wniesionego wadium odpowiadaæ bêdzie w wymaganej kwocie.
W takim przypadku wnosz±c wadium nale¿y wskazaæ w imieniu kogo i tytu³em jakiego postêpowania jest wnoszone.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w pkt 13 ppkt 2 i 3 oraz pkt 14.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 26 1020 5226 0000 6702 0418 5690 z adnotacj±: „Wp³ata wadium – nr sprawy: ZP/TPW1/02/2022”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowaniaw postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy pzp).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 7 ppkt 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Wspólników spó³ki cywilnej traktuje siê jak Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i projektem umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-07 15:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 15:35
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzier¿aw± zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wroc³awiu.
- Media spo³eczno¶ciowe - komunikacja uczestników dolno¶l±skiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny ¦l±sk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wroc³awskiego Przedsiêbiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wroc³awiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiêdzy miejscowo¶ciami Trzebnica i Cerekwica
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby przedszkoli samorz±dowych oraz szkó³ podstawowych prowadzonych przez Gminê Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025
- Us³ugi restauracyjne na rzecz dzieci uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wroc³awiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Us³ugi przygotowywania i dostarczania posi³ków do Szko³y Podstawowej w Pogorza³kach rok szkolny 2024/2025
- Us³ugi przygotowywania i dostarczania posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Do¿ywianie dzieci, uczniów oraz osób doros³ych w Gminie £u¿na w okresie wrzesieñ - grudzieñ 2024 roku.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.