eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Dostawa zestawu asenizacyjnego w ramach zadania pn: "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu asenizacyjnego w ramach zadania pn: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu asenizacyjnego w ramach zadania pn: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c749c2-31cb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005682/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu asenizacyjnego w ramach zadania pn: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska”.
4.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1). dostawę fabrycznie nowego ciągnika o mocy silnika minimum 95 KM
2). dostawę fabrycznie nowej beczki asenizacyjnej o pojemności zbiornika minimum 6000 litrów.(+/- 10%).
4.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący minimalne parametry sprzętu opisany został odpowiednio w Załączniku Nr 3.1. do SWZ.- minimalne parametry ciągnika), oraz w Załączniku Nr 3.2. do SWZ - minimalne parametry wozu asenizacyjnego.
4.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania/parametry techniczne określone odpowiednio w załączniku nr 3.1 i Nr 3.2.
Niespełnienie przez Wykonawcę minimalnych wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.3 Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert, nieużywany, nieuszkodzony, sprawny technicznie, kompletny, gotowy do użytkowania nie posiadający wad fizycznych(wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) ani wad prawnych i nieobciążony prawami osób trzecich. ( W przypadku ciągnika dopuszcza się rok produkcji nie starszy niż 2021).
4.4. Oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) umożliwiające dopuszczenie go do ruchu drogowego na drogach publicznych, zgodnie z jego przeznaczeniem i planowanym sposobem wykorzystania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330255,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANAR Andrzej Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641004042

7.3.3) Ulica: 0

7.3.4) Miejscowość: Kleczanów 153A

7.3.5) Kod pocztowy: 27-641

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.