eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przebudowa ciągów pieszo-komunikacyjnych przy Przedszkolu nr 1 w Namysłowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągów pieszo-komunikacyjnych przy Przedszkolu nr 1 w Namysłowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągów pieszo-komunikacyjnych przy Przedszkolu nr 1 w Namysłowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b02b10-3e29-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ciągów pieszo-komunikacyjnych przy Przedszkolu Nr 1 w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.91.2022.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu polegające na wymianie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych na kostkę brukową betonową, typu Nostalite w kolorze „barwy jesieni”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty pomiarowe;
2) roboty rozbiórkowe;
- rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych na podsypce piaskowej (trylinka gr. 14 cm),
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki;
3) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne z zagęszczeniem i wywiezieniem urobku;
4) wykonanie kratki ściekowej z koszem osadowym;
5) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV-U Ø 200 mm odprowadzającej wodę do studni chłonnej;
6) wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych o średnicy 100 cm i głębokości 200 cm
z przelewem (studnia zakończona włazem żeliwnym typu ciężkiego z otworami);
7) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej C10/15;
8) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20x100 cm na ławie betonowej C10/15;
9) wykonanie podbudowy pomocniczej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu;
10) niwelacja terenu, ustalenie docelowych spadków terenu;
11) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu;
12) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu;
13) wykonanie warstwy wyrównującej z miału kamiennego 0-4 mm o grubości po zagęszczeniu 4 cm;
14) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm typu Nostalite, kolor „barwy jesieni”;
15) spionowanie kostki brukowej betonowej suchym piaskiem płukanym 0-2 mm;
16) zagęszczenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
17) wywiezienie odpadów powstałych z budowy i uporządkowanie terenów przyległych

Zamawiający udostępnia przedmiar robót, mapę z zagospodarowaniem terenu, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią podstawę do wyceny robót.

Wymagania Zamawiającego:
1. Należy wykonać badania stopnia zagęszczenia podbudowy przed wykonaniem nawierzchni ciągu pieszo-komunikacyjnego z przekazaniem protokołu z badań Zamawiającemu.
2. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
3. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń
i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.
5. Po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy.
6. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.

Wymagania dodatkowe:
1) należy ująć koszty oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich trwania;
2) należy ująć koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;
3) należy ująć koszty napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
4) należy ująć koszty wykonania badania stopnia zagęszczenia podbudowy przed wykonaniem ciągu pieszo-komunikacyjnego;
5) należy ująć koszty pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;
6) należy ująć koszty wywiezienia odpadów poza teren budowy na składowisko odpadów oraz uprzątnięcia placu budowy i terenu przyległego do placu budowy.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z:
 opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji,
 specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiarem robót,
 ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.),
 ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
 wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz z obowiązującymi normami
oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.

Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych „EKOWOD” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 531622986, NIP: 7521328416

7.3.3) Ulica: ul. Mariańska 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.