eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › "Remont nawierzchni drogi gminnej nr 152193B ulica Łomżyńska we wsi Stare Kupiski" z "Budową utwardzonego pobocza i chodnika w ciągu ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Stare Kupiski".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni drogi gminnej nr 152193B ulica Łomżyńska we wsi Stare Kupiski” z „Budową utwardzonego pobocza i chodnika w ciągu ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Stare Kupiski”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminalomza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni drogi gminnej nr 152193B ulica Łomżyńska we wsi Stare Kupiski” z „Budową utwardzonego pobocza i chodnika w ciągu ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Stare Kupiski”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add39c2c-31fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030847/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 152193B ulica Łomżyńska we wsi Stare Kupiski” z „Budową utwardzonego pobocza i chodnika w ciągu ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Stare Kupiski”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się:
a) Zakres I: „Budowa utwardzonego pobocza i chodnika w ciągu ulicy Łomżyńskiej
w miejscowości Stare Kupiski”;
b) Zakres II: „Remont drogi gminnej nr 152 193B ul. Łomżyńska we wsi Stare Kupiski”.
2. Przedmiot zamówienia dla Zakresu I:
1) Wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informującej, iż pomoc finansowa pochodzi ze środków finansowych przekazanych przez Województwo, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w załączniku do umowy.
2) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe mechaniczne karczowanie zagajników
i krzaków wraz z usunięciem pozostałości po karczowaniu, roboty ziemne – usunięcie humusu.
3) Roboty rozbiórkowe:
a) Frezowanie nawierzchni bitumicznych;
b) Rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej i klinkieru na podsypce cementowo – piaskowej, betonu i brukowca;
c) Rozebranie krawężników i obrzeży betonowych,
d) Wywóz gruzu z rozbiórki.
4) Roboty ziemne:
a) Roboty ziemne koparkami wraz z transportem urobku;
b) Formowanie i zagęszczanie nasypów;
c) Zagęszczanie nasypów walcami.
5) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem.
6) Roboty nawierzchniowe:
a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
b) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
c) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową;
d) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna,
f) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej.
g) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej.
7) Wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem.
8) Roboty wykończeniowe:
a) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi;
b) Brukowanie skarp, przekopów i nasypów;
c) Humusowanie skarp wraz z obsianiem trawą.
9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
a) poręcze ochronne;
b) punktowe elementy odblaskowe;
10) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i poziome.
11) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;

UWAGA! Materiał z rozbiórki nawierzchni bitumicznych stanowi własność Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia dla Zakresu II:
1) W zakresie robót objętych projektem budowlanym znajduje się m.in. wykonanie następujących robót:
2) Wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych o pochodzeniu środków finansowania zadania.
3) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe,
4) Roboty rozbiórkowe:
a) Frezowanie nawierzchni bitumicznych wraz z wywozem urobku,
b) Rozebranie krawężników betonowych i ław z betonu,
c) Wywóz gruzu;
5) Ustawianie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;
6) Roboty nawierzchniowe:
a) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy,
c) Wykonanie nawierzchni przeciwspękaniowej,
d) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna,
f) Wykonanie nawierzchni żwirowych – pobocza;
7) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i poziome.
8) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
9) Modernizacja systemu oświetlenia drogowego
4. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonym do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2445351,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2445351,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430000,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK -PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946

7.3.3) Ulica: Poligonowa 32

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430008,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.