eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 .



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej
we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 41 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej
we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c83c6f0-08c6-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/72/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont Domu Studenckiego T6 przy ul. Reja 54/56, Przebudowa części Domu Studenckiego T6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-116/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 520000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 polegająca na wymianie dźwigu osobowego oraz dostosowaniu pomieszczeń mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami w formule "zaprojektuj i wykonaj”.
2. Zamówienie jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
45000000-7 Roboty budowlane
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45262321-7 Wyrównywanie podłóg
45262500-6 Roboty murarskie
45262650-2 Okładziny
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego
45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
4. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ;
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:
1) ETAP I:
a) opracowanie projektu budowlanego,
b) uzyskanie wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych
wymaganych szczegółowymi przepisami,
c) złożenie wniosku do Wydziału Architektury i Zabytków o wydanie decyzji udzielającej pozwolenia na
wykonanie robót,
d) uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót,
e) opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej,
f) opracowanie Planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
g) wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy.
2) ETAP II:
a) realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej stworzonej
w ramach realizacji Etapu I niniejszej umowy,
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3) ETAP III: pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, określonych w ETAPIE II
umowy.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
- dla przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 pkt 1) lit. a), b), c) wzoru umowy: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
(z zastrzeżeniem, że projekt techniczny może być przekazany razem z dokumentacją projektowo-wykonawczą określoną § 2 ust. 1 pkt 1) lit. e)
- dla przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 pkt 1) lit. e), f), g) wzoru umowy: 14 tygodni od dnia zawarcia umowy
- dla przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy – Etap II realizacji przedmiotu umowy: 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAD A.K.S Stanisław Sadowski Ul. Koszarowa 46/3 51-149 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941011483

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna i elektromechaniczna, branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.