eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II - w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu, wraz z pielęgnacją roślin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II – w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu, wraz z pielęgnacją roślin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 73 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II – w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu, wraz z pielęgnacją roślin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72045776-3a5d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawla II w roku 2022 - w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 81/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 839346,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II w Warszawie w celu zwiększenie stopnia zazielenienia placu i wymiany małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo.
Przebudowa placu w Parku im. Jana Pawła II jest inicjatywą Dzielnicy Ursynów, mającą na celu poprawę warunków wzrostu dla istniejącej zieleni na placu oraz podwyższenie jakości życia mieszkańców w warunkach kryzysu klimatycznego.
Przebudowa placu w Parku im. Jana Pawła II zostanie zrealizowana w trzech etapach.
Zakres :
I. Część I inwestycji – Etap I A i B inwestycji (Zamówienie podstawowe):
Etap I A inwestycji - od dnia zawarcia umowy do 15.12.2022 r. (w zakresie poz. 1-59 przedmiaru robot); będzie miał na celu:
• zwiększenie stopnia zazielenienia placu, poprzez utworzenie nowych rabat wokół fontanny oraz przy południowo-wschodniej pierzei placu,
• poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez wbudowanie podłoża strukturalnego w rejonie nowych rabat,
• wymianę części małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo.
Etap I A inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:
• zabezpieczenie drzew na czas budowy,
• prace pomiarowe,
• demontaż istniejących stołów, stojaków rowerowych oraz części ławek i koszy na odpady,
• demontaż zabezpieczeń istniejących drzew (niskie stalowe wygrodzenia, wys. ok 50 cm),
• wyniesienie z działki betonowo-drewnianych koszy na odpadki (niezwiązanych z podłożem),
• przeniesienie głazu narzutowego i biblioteki plenerowej (na nowe miejsca na placu)
• tymczasowa rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej, wbudowanie pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzenie nawierzchni,
• rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej oraz obrzeży betonowych, wykończenie brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymiana podłoża na ziemię urodzajną,
• przesadzenie krzewów oraz odmłodzenie krzewów i drzew,
• wykonanie nasadzeń roślinnych: drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych i roślin cebulowych,
• wykończenie rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),
• montaż nowych elementów małej architektury: ławki, stoły, kosze na odpady, stojaki rowerowe.
Etap I B inwestycji - Zamówienie podstawowe.
• pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego na okres 24 miesięcy.
II. Część II inwestycji stanowiącą prawo opcji:
a) Opcja 1-Etapu II inwestycji;
a.a) Etap II A,
a.b) Etap II B;
b) Opcja 2 Etapu III inwestycji.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia opcji. W ramach prawa opcji do wykonania będą następujące elementy:
Opcja 1, Etap II A inwestycji będzie miał na celu:
• poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez powiększenie mis przy istniejących drzewach,
• wymianę małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo.
Etap II A inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:
• zabezpieczenie drzew na czas budowy,
• prace pomiarowe,
• demontaż istniejących ławek, koszy na odpady,
• demontaż zabezpieczeń istniejących drzew (niskie stalowe wygrodzenia, wys. ok 50 cm),
• wyniesienie z działki betonowo-drewnianych koszy na odpadki (niezwiązanych z podłożem)
• rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej oraz obrzeży betonowych w rejonie istniejących drzew, wykończenie brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymiana podłoża na ziemię urodzajną,
• przesadzenie krzewów oraz odmłodzenie krzewów i drzew
• wykonanie nasadzeń roślinnych z krzewów
• wykończenie rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),
• montaż nowych elementów małej architektury: ławki i kosze na odpady.
Etap II B inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót:
• pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego na okres 24 miesięcy
Opcja 2, Etap III inwestycji będzie miał na celu:
• poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez wbudowanie podłoża strukturalnego pod dwie główne aleje wzdłuż szpalerów lip po obu stronach placu.
Etap III inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:
• prace pomiarowe,
• tymczasowa rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej o łącznej powierzchni ok 409 m2, wbudowanie pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzenie nawierzchni.
Etapowanie inwestycji przedstawiono w przetargowej dokumentacji projektowej na rysunkach:
• PL_PDP_03-W_07_A3_Mala-arch_etapowanie
• PL_PDP_01-W_01_420-590_Rozbiórki_etapowanie
• PL_PDP_02-W_03_420-590_Zielen_etapowanie
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, stanowiący jednocześnie załącznik do projektowanych postanowień umowy oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ
3) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7a do SWZ dla Części I
4) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7b do SWZ dla Części II (Opcji 1)
5) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7c do SWZ dla Części III (Opcji 2
6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1622934,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1622934,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1622934,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162293406 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.