eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa - Etap 9



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 478517194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c219c357-3992-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085155/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dziewiątego etapu robót budowlanych w ramach inwestycji „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu”, zlokalizowanej w Cieszynie przy ul. Motokrosowej – etap 9.

2. Zakres obecnego etapu ww inwestycji obejmuje wykonanie robót na podstawie projektu :
“Obiekt I Projekt Wykonawczy Architektury ” Nr arch. Projektu 943/2019 – branża architektura, lecz w związku (w uzgodnieniu z projektantem) z wprowadzonymi zmianami niektórych elementów stolarki okiennej i drzwiowej – projekt podstawowy należy traktować orientacyjnie.
Obowiązujące są załączone w materiałach przetargowych szczegółowe zestawienia poszczególnych typów i rodzajów elementów stolarki okiennej i drzwiowej , i tak.:
– Zestawienie Nr 1 – stolarka okienna zewnętrzna PVC
– Zestawienie Nr 2 – stolarka okienna zewnętrzna ALU
– Zestawienie Nr 3 – stolarka okienna zewnętrzna ppoż. ALU
– Zestawienie Nr 4 – stolarka okienna wewnętrzna ppoż. ALU
– Zestawienie Nr 5 – stolarka drzwiowa wewnętrzna ppoż. ALU
– Zestawienie Nr 6 - stolarka drzwiowa zewnętrzna ALU
– Zestawienie Nr 7 - stolarka drzwiowa wewnętrzna ALU
– Zestawienie Nr 8 – fasady aluminiowe zewnętrzne ALU
– Zestawienie Nr 9 – witryny aluminiowe wewnętrzne ALU

3.Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane :
– dostawa i montaż elementów stolarki otworowej zewnętrznej, wyszczególnionej i opisanej w zestawieniach nr: 1, 2, 3, 6 i 8,
– dostawa (bez montażu) elementów stolarki wewnętrznej, wyszczególnionej i opisanej w zestawieniach nr: 4, 5, 7 i 9,
– montaż rolet zewnętrznych, wyszczególnionych i opisanych na poszczególnych zestawieniach stolarki zewnętrznej (12 rolet pojedynczych i 14 rolet w 6 zestawach – tj. 4 zestawy po 2 rolety i 2 zestawy po 3 rolety)

UWAGA : montaż stolarki otworowej zewnętrznej należy wykonać z zachowaniem warunków "ciepłego montażu". Mocowanie ram do konstrukcji murowej poprzez system kotew i śrub kotwiących, z maksymalnym wysunięciem ramy okna poza lico ściany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pless-Bram Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381825573

7.3.4) Miejscowość: Piasek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.