eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0322385530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6dd152a-31cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6dd152a-31cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi na dzień składania dokumentacji zasadami określonymi w art. 99-103 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych),
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji sali 147, w tym:
a) modyfikacje istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
b) demontaż i ponowny montaż wydzieleń biurowych o konstrukcji szklano-aluminiowej,
c) demontaż koryt i słupków instalacji elektrycznej,
d) demontaż, wywóz i utylizacje istniejących warstw podłogi,
e) usunięcie, wywóz i utylizację istniejącej żużlowej zasypki stropu,
f) zabezpieczenie antykorozyjne stalowych elementów konstrukcyjnych ponad poziomem stropu pod salą 147 (zgodnie z punktem [6.5] Ekspertyzy nośności stropu opracowanej przez firme CorrTEST),
g) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej 6 szt. skrzynek podłogowych,
h) uzupełnienie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
i) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
j) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej rzutnika,
k) wykonanie nowej podłogi (zgodnie z wariantem nr 2 zawartym w punkcie [6.5] Tablica 1 ekspertyzy nośności stropu opracowanej przez firmę CorrTEST),
l) malowanie sufitu,
m) malowanie ścian, w tym malowanie ściany sąsiadującej z salą 146 do wysokości 3,0 metrów nad poziomem podłogi farbą projekcyjną (po wyszpachlowaniu powierzchni ekranu na gładko),
n) montaż brakujących elementów 2 szt. ościeżnic (z elementów powierzonych przez Zamawiającego),
o) uzupełnienie ubytków i malowanie betonowych obudów grzejników oraz parapetów wewnętrznych.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi Program Funkcjonalno Użytkowy (Załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.08.2023 r. do godz. 09:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę: TOPATOTERA Sp. z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów z ceną 520.000,00 zł brutto. Na realizację zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 290.000,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przewyższa o 230.000,00 zł brutto kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie zwiększy kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.