eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi z podziałem na części I, II, III, IV, V, VI, VII.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi z podziałem na części I, II, III, IV, V, VI, VII.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi z podziałem na części I, II, III, IV, V, VI, VII.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-961da0f2-432c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056713/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór nad grupami komunalnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I: prace porządkowe w sektorze I - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II: prace porządkowe w sektorze II - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III: prace porządkowe w sektorze III - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV: prace porządkowe w sektorze IV - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V: prace porządkowe w sektorze V - Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VI: prace porządkowe na terenie całego miasta - prace porządkowe na terenie całego miasta wynikające z bieżących potrzeb oraz przy pracownikach zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych.
Zakres prac:
- sprzątanie terenów nadodrzańskich,
- zbieranie śmieci i likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
- sprzątanie terenów zieleni nieurządzonej na terenach osiedli: Wyspa Katedralna, Krzepów, Nosocice, Widziszów, Brzostów,
- wykonywanie prac fizycznych zleconych przez pracowników Wydziału Infrastruktury Miasta i Działu Komunalnego.
- wszelkie prace wynikające z bieżących potrzeb
Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część VII: usługi porządkowe na terenie miasta Głogowa w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta - Uprzątnięcie terenów zielonych wraz z ulicami, z nieczystości stałych typu: papiery, opakowania, butelki oraz opróżnienie koszy ulicznych ustawionych bezpośrednio przy ulicach.
2. Do wykonania zadania niezbędne jest posiadanie samochodu przystosowanego do przewozu odpadów.
3. Zobowiązuje się Wykonawcę do wywożenia nieczystości, zebranych z terenów określonych w załączniku: w soboty, niedziele i święta na wysypisko składowania odpadów, w każdy następujący po nich dzień roboczy.
4.Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z ustawą
o odpadach.
Obszar prac porządkowych wykonywanych na terenie miasta w dni wolne od pracy i święta (część VII) został szczegółowo określony w załączniku nr 13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część I – Prace porządkowe w sektorze I
Zamawiający unieważnia postępowanie w części I na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
W postepowaniu na część I wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101705,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101705,20 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część II – Prace porządkowe w sektorze II
Zamawiający unieważnia postępowanie w części II na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
W postepowaniu na część II wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101705,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101705,20 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część III – Prace porządkowe w sektorze III
Zamawiający unieważnia postępowanie w części III na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
Oferta z najniższą ceną w części III przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97488,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98391,20 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część IV – Prace porządkowe w sektorze IV
Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
W postepowaniu na część IV wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102408,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część V – Prace porządkowe w sektorze V
Zamawiający unieważnia postępowanie w części V na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
W postepowaniu na część V wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102408,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część VI – Prace porządkowe prowadzone na terenie całego miasta
Zamawiający unieważnia postępowanie w części VI na podst. art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 )
Uzasadnienie:
W postepowaniu na część VI wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100408,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100408,03 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CZĘŚĆ VII Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa w dni wolne od pracy tj. (soboty, niedziele i święta )

Zamawiający na podst. art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ) unieważnia postępowanie w zakresie części VII postępowania:
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone na część VII postepowania oferty ( w postępowaniu na część VII wpłynęła 1 oferta) podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63342,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63342,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.