eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Wymiana pomp ciepła na pompy rewersyjne, modernizacja instalacji kolektorów słonecznych w Hali Sportowo-Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pomp ciepła na pompy rewersyjne, modernizacja instalacji kolektorów słonecznych w Hali Sportowo-Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pniewy Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300717190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności20

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hala@pniewy.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpniewy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pomp ciepła na pompy rewersyjne, modernizacja instalacji kolektorów słonecznych w Hali Sportowo-Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58aff88-131d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092953/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana pomp ciepła na pompy rewersyjne, modernizacja instalacji kolektorów słonecznych w Hali Sportowo-Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290319/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSIR.272.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Wymiana pomp ciepła na pompy rewersyjne, modernizacja instalacji kolektorów słonecznych w Hali Sportowo-Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach”
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących pomp ciepła – chelerów na 2 pompy rewersyjne, modernizacja układu 12 kolektorów solarnych oraz skojarzenie wymienianych urządzeń z systemem BMS istniejącym w obiekcie.
1. Montaż 2 rewersyjnych pomp ciepła
1) Demontaż i utylizacja istniejących 2 pomp ciepła – chelerów marki LENOX
2) Montaż 2 odwracalnych pomp ciepła typu powietrze/woda do montażu na zewnątrz, wyposażonych:
a) sprężarki spiralne,
b) wentylatory osiowe,
c) w czynnik chłodniczym R410A
d) pracujących w trybie grzania do -20°C,
e) własne sterowniki, które umożliwiają sterowanie pracą urządzenia od wyjściowej lub wejściowej temperatury wody,
f) w wbudowany czujnik przepływu na wyjściu wody zasilającej instalację,
g) w tryb pracy nocnej tzn. możliwość ustawienia pracy
3) Modernizacja 2 istniejących podkonstrukcji metalowych na wymieniane pompy, uwzględniające zwiększone gabaryty każdej z pomp
Zamawiający nie przewiduje ingerencji w pokrycie dachowe.
4) Zainstalowane pompy muszą współpracować z istniejącymi pompami obiegowymi, określonymi w dokumentacji projektowej
5) Przepłukanie instalacji i jej oczyszczenie przed montażem pomp
6) Wykonanie instalacje rurowych w otoczeniu agregatów z rur stalowych wg PN-75/H-74200, łączonych za pomocą spawania
7) Zaizolowanie spienionym kauczukiem (przeciwroszeniowo) w płaszczu z blachy ocynkowanej (dotyczy to także armatury),
8) Przyjęte w dokumentacji projektowej urządzenia należy traktować jako przykładowe. Wykonawca wymaga, aby zastosowane rozwiązanie co najmniej takie parametry, jak przyjęte w dokumentacji.
9) Szczegółowe rozwiązania, wykaz urządzeń i materiałów oraz zalecenia co do wykonania montażu określa Załącznik nr 5
2. Montaż 12 szt. płaskich kolektorów słonecznych o pow. 24m ²
1) Demontaż i utylizacja istniejących 12 kolektorów słonecznych.
2) Montaż na istniejącej konstrukcji 12 nowych kolektorów spełniających wymogi certyfikatu zgodności z normą PN-EN 12975-1
3) Zamawiający nie przewiduje montażu 2 zasobników ciepłej wody użytkowej.
a) zamontowany układ solarny należy skojarzyć z istniejącym zasobnikiem o poj. 2.000 l. ( pozycji tej nie należy ujmować w kosztorysie )
4) Montaż sterownika z czujnikiem temperatury w szafie elektrycznej w węźle ciepłowniczym obiektu, przystosowanego do dostarczonych kolektorów słonecznych-instalacji solarnej
Dokumentacja techniczna- opis stanu faktycznego oraz przedmiar robót przedstawia – załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w przedmiarze. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie należy wykonać w terminie:
a) do 15.12.2022 – I etap instalacja solarna
b) do 30.03.2023 – II etap pompa rewersyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

42961000-0 - System sterowania i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714801,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714801,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714801,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERBIT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822904323

7.3.3) Ulica: Warszawska 94

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-047

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714801,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.