Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367489/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa edukacyjnych zestawów pojemników do segregacji odpadów komunalnych w kształcie kredki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943551248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa edukacyjnych zestawów pojemników do segregacji odpadów komunalnych w kształcie kredki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a58077-431d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2023 / GO.7031.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40536,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 10 zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w kształcie kolorowych kredek. Każdy zestaw składa się z kosza „kredki” w kolorze żółtym, zielonym i niebieskim o następujących parametrach:
a) wysokość maksymalna 120 cm;
b) otwór wrzutowy zlokalizowany w górnej części pojemnika;
c) materiał: tworzywo MDPE (polietylen średniej gęstości);
d) wyposażenie w trwały, wyjmowany wkład wewnętrzny wykonany z tworzywa sztucznego lub metalu o pojemności 65 l – 75 l.;
e) wyposażenie w zamek i klucz;
f) naklejka edukacyjna na froncie pojemnika (nadruk odporny na UV, zawierająca infografiki i treści dotyczące zasad segregacji danej frakcji odpadów) – projekt graficzny Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji; wymiar naklejki ok. 15 x 25 cm;
g) przeznaczenie do użytku zewnętrznego i odporność na warunki atmosferyczne, w tym działanie promieni słonecznych (UV);
h) możliwość montażu pojemnika do podłoża bez utraty gwarancji (wraz z dostawą Wykonawca dostarczy instrukcję montażu);
Warunki dostawy.
a) W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, przede wszystkim koszty transportu i jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do bazy magazynowej w Darłowie, przy ulicy Fryderyka Chopina 61, własnym transportem, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
b) Dokumentem potwierdzającym dostawę będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli obu stron. Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze, w godzinach 8:00-14:00.
c) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte/nieukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę dostarczy Zamawiającemu w celu okazania 1 sztukę kompletnego, oferowanego pojemnika wraz z wkładem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42213,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42213,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZAR Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252626782
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42213,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sińczyca na terenie Gminy Darłowo
- Budowa ul. Zacisze w Darłowie
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Dostawa preform PET- znak sprawy DP-02/24.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- Dostawa kaset do produkcji sadzonek liściastych do szkółki kontenerowej w Skierdach.
- Dostawa dozowników ściennych na mydło i środki dezynfekcyjne oraz podajników (papieru toaletowego i ręczników papierowych).
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.